Challenges

Hobbyvision heeft elke 2 maanden een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every 2 months a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 20 december 2014

Challenge # 34 Thema Winter


We beginnen met onze 34ste Challenge. Deze Challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de rechter zijbalk staat een link naar de Challenge. Daar kunt u de Challenge makkelijk terugvinden.

We begin with our 34th Challenge. The challenge doesn't stay on the top. You can find it Always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de Challenge  Winter
This challenge is: Winter
Hieronder wat kaarten van het DT team als inspiratie:
Here you can find some cards for inspiration from our DT team:

Astrid


Monique


Ineke

Tiets

Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

U mag maximaal 2x mee doen!
Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

You may publish only 2 projects!

De challenge loopt tot en met 18 Januari we maken we dan de winnaar bekend op 19 Jan. en krijgt  van HobbyVision een prijsje.
De prijs is een waardebon van € 10.00 te besteden bij HobbyVision.

You can place your card till 18 of Januari, than we will announce tomorrow the winner. The winner get's a price from HobbyVision.
The price is a voucher from € 10.00 from HobbyVision.

Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.

Team Hobbyvision


vrijdag 19 december 2014

Winaar en top 3 challenge 33


Volgens mij is iedereen druk met kerstkaarten want er zijn niet veel inzendingen maar natuurlijk kiezen we een winnaar!!
De random generator heeft er weer eentje gekozen die  de waardebon van 10 euro heeft gewonnen en dat is.....



De kaart van Marieke!

http://mariekeslaats.blogspot.nl/2014/11/hoera.html
Wowwww een schitterend kaartje Marieke!!! 

Als je even je adres gegevens naar Jenine (jenine@hobbyvision.nl) mailt, zorgt zij ervoor dat je zo snel mogelijk je prijs ontvangt!
En je mag natuurlijk onderstaande banner meenemen om op je blog te zetten!

En dan nu de top 3 van deze maand!!
Pff het is moeilijk hoor om de mooiste te kiezen dus heb nu eens de origineelste gekozen!
Dit zijn de 3 toppers die ik deze keer gekozen heb!

1.Claudia
http://knutselmeisjes.blogspot.be/2014/11/dt-kaartjes-inspiratie-challenge-47.html

2.Tineke
http://tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl/2014/12/creatieve-groetjes.html


3.Margreet
http://stampsxscraps.blogspot.nl/2014/12/merry-christmas-ster.html


Van harte allemaal, jullie mogen deze banner op je blog zetten!


Morgen komt de nieuwe er weer op en ik hoop dat jullie dan weer massaal meedoen.
Liefs Tiets xx

donderdag 18 december 2014

Tutorial dieptekaart

Hallo allemaal,

Zo, eindelijk kan ik een bericht plaatsen. Op de een of andere manier wilde bij mij
blogger niet doen wat ik graag wilde dat hij deed. Maar nu lijkt het erop dat ik mijn
bericht kan plaatsen. Dus nu maar hopen dat het er ook strakt echt komt te staan. 



Wat ik voor jullie heb is deze kaart met een soort van diepte erin.
Hoe ik deze gemaakt heb laat ik jullie nu stap voor stap zien.





Begin met een kaart van 14 x 29 cm.
Ril deze op 14 en 15 cm.
Teken op 1 kant van de kaart langs de vier kanten hulplijnen op
2 en 3 cm van de kant af zoals op de tekening hierboven.


Ril de vierkanten die je met de hulplijnen hebt getekend.


Teken een kruis in het gerilde vierkant.
En snijd deze door.


Vouw nu de punten om en om.


Als alles goed is gegaan ziet je kaart er nu zo uit.


Snijd nu een vierkant van 10 x 10 cm en leg deze in de verdieping.


Dan is dit de basis en kun je gaan versieren.


Ik heb gekozen voor veel rood en hartjes.


Uit rood cardstock heb ik dit hart gestanst en daar met Versamark inkt
de stempel opgezet en met beige embossingpoeder bewerkt.
Wil je graag weten hoe embossingpoeder werkt, kijk dan
maar eens naar mijn filmpje : 
https://www.youtube.com/watch?v=uEqDuHCCAHI


In de hoekjes heb ik de hoekstanst gebruikt van Noor!Design.
Deze heb ik eveneens uit rood cardstock gestanst en geembost.
Met een grote parel erop voor wat extra deftige look hihi


Het design papier wat ik gebruikt heb is van de kerstserie van Maja design.
Het basis papier van deze kaart is Kraft papier.
Verder heb ik nog een bloementoef met bladeren erop verwerkt.
Tussen de bladeren en de bloemen nog wat pareltjes.

Ik hoop dat de tutorial een beetje duidelijk is.
Mocht je nog vragen hebben je mag me altijd mailen.
Dit mag je dan doen op hobbyjanet@hotmail.com




Dit zijn de gebruikte producten:


dinsdag 16 december 2014

Workshopkaart Daverende Doobadoo Dag

Vandaag laat ik jullie een Easelcard zien wat ik gemaakt heb met het prachtige papier van Studio Light - My Botanic Garden. Ook het plaatje en de tekstlabel komt uit deze serie.


Op deze kaart zie je ook de super leuke Softboard Art puzzelstukjes van Dutch Doobadoo verwerkt.



Deze kan je gewoon blanco verwerken op je project, maar kijk eens hoe leuk ze zijn om erop te stempelen?

Wil je dit ook graag leren? Of vind je het leuk om deze Easelcard eens tijdens een workshop te maken? Dat kan!!

Op vrijdag 9 januari organiseren wij in onze winkel een Daverende Doobadoo Dag. Deze dag ga je 4 verschillende workshops volgen, bovenstaande is dus 1 van de 4 workshops. 

Je laten je op deze dag met zoveel mogelijk Dutch Doobadoo producten kennis maken. Je gaat o.a. iets van MDF bewerken, werken met het Softboard Art, met de Structuurpasta, de Masks, de Paper Art.. kortom, de meeste producten komen wel aan bod.

De workshops / demo's en make & takes zijn die dag alleen toegankelijk voor diegene die een entreeticket hebben gekocht bij HobbyVision. Entreetickets zijn uitsluitend te bestellen via onze webshop.

U dient uw eigen basisgereedschap mee te nemen zoals snijmat, liniaal, schaar etc. Indien u deze in het bezit heeft is het ook handig om een heattool en lijmpistool mee te nemen.

De inschrijving wordt pas definitief nadat u de Daverende Doobadoo Dag hebt betaald.

U wordt in groepen ingedeeld. Komt u met meerdere personen? Geef dit dan duidelijk aan zodat wij jullie in dezelfde groepen in kunnen delen.

Lijkt deze dag u wat? Wacht dan niet te lang en geef u snel op, want VOL = VOL. 
We hebben al aardig wat inschrijvingen binnen inmiddels.

Via deze link kunt u een entreeticket bestellen:

* Datum: Vrijdag 9 januari 2015
* Tijd: 10.00 tot 17.00 uur
* Locatie: HobbyVision, Bouwstraat 34, 7462 AZ Rijssen (Overijssel)


Lijkt het jullie wat? Geef je dan snel op!!

Liefs Jenine xXx

maandag 15 december 2014

Winter Woods !!!

Hallo allemaal !! 

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik voor het HobbyVision Design Team blog heb gemaakt.


Deze keer heb ik een MDF 3-luik gebruikt van Noor! Design.
Echt zo gaaf om dit te pimpen :)

Het papier is van Craft Emotions, Winterwood !! Prachtige kleuren vind ik dit :)


Aan de linkerkant heb ik een soort pocket gemaakt en hierin 3 verschillende tags van Noor! Design geschoven.
Deze heb ik voorzien van kant, touw en lint.
Op de hoek heb ik houten ornamentjes van Craft Emotions gedaan, deze heb ik eerst met gesso wit gemaakt.
Verder nog wat natuurlijk materiaal erbij en een dennenappeltje :)


Het middelste gedeelte heb ik de sterpunt van Noor! Design gebruikt.
Het rendier is een stempel behorende bij de winterlijn van Craft Emotions.
Deze heb ik met bruine inkt op het design papier gestempeld en uitgestanst met een ovale Nestabilitie.
Bovenin heb ik nog een sneeuwvlok van Noor! Design gedaan met hierop een plakparel.
Verder nog een stukje ribbelkarton en kant gebruikt.

De tekst Winter Woods behoort eveneens bij de winterlijn.


Aan de rechterkant heb ik de filmstrip van Noor! Design gebruikt, deze heb ik uit kraft karton gestanst.
Op het design papier heb ik de prachtige swirl van Noor! Design geplakt met hierop een strikje, een bloemetje en een takje.
Op de hoek van het design papier heb ik enkele plakparels geplakt.

Deze 3 luiken heb ik vastgemaakt met stukjes touw.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx



Paperpad CraftEmotions - Winter Woods A5   Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Rendieren   Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Lijsten   Houten ornamenten - CraftEmotions - Purple Holiday KerstballenStempelinkt - StazOn - timber brown   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   DecoArt Media - Gesso - White