Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 december 2009

Star Collection + Theater stencil

Het is inmiddels alweer een hele tijd geleden... maar op 21 november hadden wij een demodag in onze winkel met de Star Collection mallen en de Theater mallen.
Door enorme drukte in de winkel en er omheen ben ik er niet eerder aan toegekomen om de kaarten te plaatsen, hier komen ze alsnog.
Deze kaart is gemaakt met een Starcollection mal PD0011 en met een knipvel van Mattie.

Deze kaart is ook gemaakt met Starcollection mal PD0011 en met een knipvel van Mattie.

Deze is gemaakt met StarCollection mal PD0012 en met een Vintage knipvel van Marianne Design.

Bij deze kaart heb ik beide StarCollection mallen gebruikt, dus PD0011 en PD0012>
Knipvel is het het Hobbyjournaal.

Voor deze kaart heb ik StarCollection PD0011 gebruikt en een Snoesjes knipvel.
Het scrappapier is van CreaMotion.

Bij deze kaart heb ik mal PD0012 gebruikt en een Vintage knipvel van Marianne Design.
Het scrappapier is van Graphic 45, Christmas Past.


Bij deze kaart heb ik ook mal PD0012 gebruikt en een winter knipvel van de Snoesjes.
Bij de volgende 3 kaarten heb ik het theatermalletje van Marianne Design gebruikt.




Bedankt voor het langskomen...en wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!!
Liefsss Jenine

20 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat een pràchtige kaarten allemaal....met zoveel zorg gemaakt....geweldig!!
Ik ben blij dat er nog steeds zulke mooie kaarten met borduur en embossing gemaakt worden...het blijft gewoon beeldschoon!!

Linda zei

Wat een prachtige kaarten
gr linda

Anoniem zei

Wat een schitterend kaarten Jenine, je zou er gewoon zin in krijgen om ze te gaan maken.

Fijn weekend Jannie.

Corrie zei

Wowwww Jenine
wat een prachtige kaarten
een lust voor het oog.
Liefs Corrie

Janny zei

waaaauw wat zijn het beauties Jenine!!

Bernadet zei

wauwwww geweldig Jenine!!!
Prachtig zijn die theaterkaarten zeg

Jeanet zei

Ze zijn superrrrrrrrrrrr mooi Jenine !!

Arkina zei

Ohhhhh heel mooi gemaakt.

Anita zei

Super kaartjes Jenine.

Gr. Anita

Bea van Ette zei

Wat een mooie kaarten!

Groetjes, Bea

Anoniem zei

ze zijn stuk voor stuk geweldige mooie kaarten:)
zal ik me adres doorgeven?
wil wel zo'n mooie kaart van de mat rapen;)
groetjes nonna

Inge zei

Ze zijn schitterend Jenine!! blijf het toch ook geweldig mooi vinden hoor embossen en borduren!

Marianne zei

wat zijn ze weer prachtig allemaal

Willy zei

Wauw....schitterend zeg, en wat een werk!
Groetjes, Willy

Thea zei

Schitterend, borduren en embossen blijft mooi!

Groetjes Thea

Jenine zei

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties!!!!

Marianne zei

Nou Jenine, je hebt er weer schitterende plaatjes van gemaakt zeg! Super!
liefs Marianne.

Eef zei

Hallo Jenine,

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt zeg!!

Groetjes Eef

Jenine zei

Dank je wel Marianne en Eef :)

Unknown zei

Gewoon prachtig zijn die kaartjes !!!!
Weet u of ik nog ergens aan het knipvel : Snoesje winter
kan raken ?

Lieve groetjes !

Rita.