Challenges

Hobbyvision heeft elke 2 maanden een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every 2 months a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





Posts tonen met het label #Plannerpagina. Alle posts tonen
Posts tonen met het label #Plannerpagina. Alle posts tonen

woensdag 15 november 2023

Planner pagina met laagjes

 Hoi!

Voor dit blog maakte ik een planner pagina met meerdere laagjes, gewoon voor de leuk en het is lekker speels. Dit is het geworden (hieronder volgt een stap voor stap):



Ik heb voor dit project deze stansset van Elizabeth Craft Designs gebruikt, de Half Page Tab 3 (2072)


Ik stanste de rand met zwart cardstock <link>  en de halve pagina zelf stanste ik van het ECD paperpad Christmas Field Notes <link>


Ik besloot nog een extra halve pagina te stansen en ook stanste ik de Postage Stamps pagina (2075):


Met de stans voor de binnenkant van de postzegels stanste ik uit restjes papier van het Christmas Field Notes papier:


Ik besloot om de middelste halve pagina te scheuren langs de rand voor een grungy effect:


Ik maakte op de voorste twee (halve) pagina's een rillijn naast de gaatjes zodat ik later de pagina's makkelijker kan open vouwen:


De rand met de gaatjes vouw ik dubbel en ik plak deze over de gaatjes van de bladzijden heen, het is meteen goed stevig zo.


Dit wordt dan de basis:


Ik besloot om dia frames te stempelen met stempel CS262, Framed <link> 


Je kunt de dia frames stansen met een speciale dia frame stans, deze zit in meerdere sets <link>
Ik vind het fijn om stansen tot ca. 7,5 cm breedte te stansen in een mini stansmachine <link>


De binnenkant van de gestanste dia frames gebruik ik om op te stempelen, eerst kleur ik ze met Tea Dye distress inkt <link>. Hiervoor gebruik ik een blender <link>.


Om te stempelen gebruik ik Versafine Clair Chianti, een prachtige warme wijnrode kleur <link>
Ik gebruik o.a. stempel CS324, Clearstamp Tickets <link>.


Met een cirkelpons <link> pons ik 2 cirkels, ik maak ook gaatjes in de op de pagina (zie foto, bovenste en onderste pagina) en ik gebruik splitpennen <link>.


Ik voeg nog een hennep touwtje toe en mijn pagina in laagjes is klaar!



Bedankt voor hij kijken/lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Reanna




donderdag 1 december 2022

FacebookLIVE - envelop planner pagina

 Hoi,

Op zaterdag 12 november 2022 ging ik live om deze leuke envelop pagina te maken in mijn planner.

De basis is de Kerstbomenrand van Planner Essentials 54 (Half Tab Page 2) van Elizabeth Craft Designs (<link>). Die stanste ik twee keer.
De envelopjes kun je zelf maken met een score board (<link>), met bestaande kleine envelopjes (<link>) of met een stans (bijvoorbeeld <link>) . Ik gebruikte de superleuke Postale set van Tim Holtz. Een mooi formaat voor dit doel.

De twee envelopjes plakte ik tussen de twee Kerstboomranden.



Ik maakte twee labels voor in de enveloppen en versierde alles met ephemera van Tim Holtz en stansjes van Elizabeth Craft Designs. Het papier van Art Alchemy (Christmas Time) is geweldig voor deze vintage look.



Ik kreeg vragen over het draaiclipje waarmee ik de enveloppen heb gesloten, dit zijn zogenaamde Turn Mounts, echt geweldig (<link>). Let op, je gebruikt ze in combinatie met mini splitpennen (<link>).

Kijk jij met je telefoon, dan is dit de link naar het filmpje:

Dit is rechtstreeks het filmpje:

Hier vind je de gebruikte artikelen:

Bedankt voor het lezen en kijken!
Liefs, Reanna


woensdag 23 november 2022

FacebookLIVE - shabby chic winter planner page

Hoi,

Op 30 juli 2022 maakte ik tijdens een live deze gave pocket planner pagina met de stansen en stempels van de Planner Essentials van Elizabeth Craft Designs en het prachtige papier van Craft O'Clock:







Als je via je telefoon dit blog leest, dan is dit de link naar het filmpje:

Dit is het filmpje direct:

De gebruikte artikelen vind je hier:

Bedankt voor het lezen en kijken!
Liefs, Reanna

donderdag 10 november 2022

FacebookLIVE - shaker planner page

Hoi,

Op 25 juni 2022 ging ik live om een planner pagina te maken in maritieme stijl.
Ik gebruikte alles van de Planner Essentials van Elizabeth Craft Designs. Leuk detail is de shaker op deze bladzijde:






Wil je zien hoe deze bladzijde is gemaakt en lees je op je telefoon, klik dan op deze link:

Dit is het filmpje direct:


Dit zijn de gebruikte artikelen:

Bedankt voor het lezen en kijken en tot de volgende keer!
Liefs, Reanna

zondag 16 januari 2022

Slimline pagina - Enjoy

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Slimline pagina zien.
De basis heb ik gemaakt met de stansmal van Studiolight SL-ES-CD81.
Deze is echt geweldig om mee te werken vind ik en dan in combinatie met de Jenine's Mindful Art producten is echt een feestje om te maken, althans vind ik. 



Zie hieronder het leuke "venster" wat half open kan als een raam/deur.


Voor de opening heb ik stansmal JMA-ES-CD97 genomen.
Ik heb het ongeveer uitgemeten zodat het recht kwam te liggen, vast geplakt met craft tape en door de stansmachine gehaald.



Zo kan je er labels in stoppen.
De kleine labels met gaatjes erin heb ik hiervoor gebruikt (die bij de Basis stans set zitten).
De extra gaatjes ook uit gestanst en opgeplakt.
Maar niet geheel vast, dus niet geheel plat geplakt maar zo geplakt dat je er een cocktailprikkertje door kan doen.
Op de foto's hierboven kan je de prikkertjes er los bij zien liggen.;)


De plaatjes van deze kleine labels en achter het venster 
komen van scrapvel JMA-WAC-SCRAP77.
Voor de pagina zelf heb ik design papier genomen uit JMA-WAC-PP17.
Dit gemat op papier uit paperpad Brights SL-ES-PP04 en weer gemat op craft papier.
Het thee tafereeltje uit het DieCut blok JMA-WAC-DCB15.
Dit verhoogd met 3D foam tape.
De label en het woord Enjoy allemaal uit de basis stansset.
Maar de andere stans sets onder de labels en theetafereeltje zijn de stans mallen sets JMA-WAC-CD91 en JMA-ES-CD95.
Deze laatste heb gestanst met EasyConnect tape van CraftEmotions zodat deze gelijk plakt. 
Je maak als het ware een sticker.
Hier en daar gestempeld met stempels uit de set JMA-ES-STAMP111.
De tekst "Find beauty in the little things" komt uit de set JMA-ES-STAMP67.
De kleuren zwart en peat moss (Archival inkt) genomen om te stempelen.
Alle randen heb ik beïnkt met Vintage Photo Distress Ink.

Nog wat overzicht foto's van bijna alle gebruikte producten.



Dat was het wel voor vandaag.
Dankjewel voor het langs komen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.