Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 4 maart 2010

Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen!!

Volgende week is het weer zover, de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen komen er weer aan.
Ook
HobbyVision is weer van de partij op de beurs.

11, 12, 13 maart 2010

Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen
Waar: Brabanthallen in Den Bosch
Wanneer: 11, 12 en 13 maart
Tijden: van 10.00 - 17.00 uur

Wij hebben standnummer: 182
Wie van jullie gaat er ook naar de beurs??
Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

@ddy zei

Vanuit Westkapelle gaan wij waarschijnlijk op vrijdag naar de beurs! Heb er veel zin in!
Groetjes Addy

scrapgirlmarianne zei

Hoi hoi,

Ik kom donderdag samen met mijn vriendin naar deze dag toe dus op naar volgende week hoor heb nu al zin in.
Hoop dat er leuke workshops zijn en natuurlijk veel rond snuffelen opzoek naar leuke hebbe dingen haha.

Groetjes marianne

Bernadet zei

ikke!!!!!!
dan zie ik je dan zaterdag weer Jen:D

Marley zei

Hoi hoi!!

Ik ben donderdag van de partij hoor!!

tot dan..

Xx Marley

Trudy zei

Ik ga een Vrijdag met mijn dochter en schoondochter.
we maken er altijd een gezellig dagje uit van
we komen zeker een kijkje nemen.
Groetjes Trudy

annemarie zei

ik kom donderdag met 2 vriendinnen naar de beurs en hebben er alledrie enorm veel zin in dus tot dan zou ik maar zeggen.

groetjes Annemarie

Karen zei

Ikke!!! Heb er wel 7u openbaar vervoer voor over!! :P En de eerste stand die ik bezoek is ... Hobbyvision!!! :D
Knuffels,
Karen.