Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 16 augustus 2011

Blogcandy (tot 16 augustus!!)

** Blogcandy** Dit bericht blijft t/m 16 augustus bovenaan staan, nieuwe kaarten worden hieronder geplaatst **

Het wordt weer tijd voor een nieuwe Candy!! Wij vinden het altijd super leuk als jullie een reactie plaatsen op onze kaarten, en steeds trouw ons blog bezoeken.
Als bedankje hebben wij voor jullie een leuke blogcandy!

Wat zit er in de candy?
In deze Candy zit een Magnolia stempel uit de nieuwste collectie en alle 6x6  en alle 30,5 x 30,5 vellen van de nieuwste Magnolia serie.

De Candy loopt tot dinsdag 16 augustus, 17 augustus maak ik de winnaar bekend.
Wat moet je hiervoor doen?
* Wordt volger van dit blog (als je dit nog niet bent ;-))
* Vermeld de Candy duidelijk op je blog
(Foto van de Candy + een link naar dit blog)
* Plaats een reactie onder dit bericht

Makkelijk toch?
Tot dinsdag 16 augustus heb je dus kans om dit pakket te winnen.
Succes allemaal!!

Liefs Jenine xXx

96 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een gave candy!!... Super leuk dat jullie dit allemaal weggeven!!...
Liefs Debbie

Margreet zei

Wat een gave manier om jullie volgers te bedanken....ik ga duimen!
xxx Margreet

Chantal zei

Wauw wat een leuke candy zeg en met het nieuwste van het nieuwste! Dat is echt helemaal geweldig. Ik doe graag een gokje. Volger ben ik al en ik ga nu de link en foto op mijn sidebar zetten. Veel succes allemaal met deze candyverloting! Liefs, chantal

TheavdM zei

Een super candy.
Heb het op mijn blog geplaatst
Succes.
groetjes Thea

Dina zei

wauh dat is nog eens een candy, ik weet er wel raad mee

Aartje zei

Hallo Jenine, wat een mooie candy. Wij komen ook altijd graag even bij jullie kijken naar de prachtige dingen die hier verschijnen.
Ik zet de candy in mijn sidebar.
Groetjes Aartje

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooie candy jenine. hij staat op mijn blog hoor.
groetjes miranda

marion zei

Wauw wat een supergave candy, ga hem nu snel op mijn blog plaatsen. Bedankt voor een kans deze te winnen. Liefs, Marion

Amarins zei

Ik doe weer heel graag mee, wat een prachtige candy!
Groetjes, Amarins

Lia zei

Wauw, wat boffen wij toch steeds met die prachtige candy's. ik doe graag weer een gokje wagen,

groetjes Lia

Irene zei

Niet te geloven zo'n geweldige candy, dankjewel!!!!!
Ook ik waag van harte een gokje.

Groetjes, Irene

Aleida zei

Ik doe ook graag mee, het is een heerlijke candy!
Daar maak ik graag een plaatsje voor in mijn zijbalk.
groetjes,

Sieta zei

Woh wat een super gave candy, ik ga een gokje wagen en plaats de candy op mijn blog.
Succes iedereen.

Lieve groetjes Sieta

carolina zei

super candy weer, wat leuk dat jullie dit weer mogelijk maken voor ons als trouwe volgers..

groetjes carolina

Vera zei

Jee... wat een mooie candy!
Hier wil ik graag een gokje voor wagen zeg :)
Heb helemaal geen een stempeltje van magnolia dus dat zou naturlijk erg leuk zijn ;)
Super bedankt voor deze kans!
En ik blijf volgen hoor :d

Groetjes

vera

arjette zei

Wat een superleuke candy!!! Doe graag mee! Ik zet het op mijn blog!

gr. arjette

angelique (anlou) zei

hoi meis
super gave candy
schitterend pakket
ohhhhhhhhhhhhhh ik hoop deze te winnen ;)
dank je wel voor de kans meis
ik zie je in zwolle, doe je nog een workshop?
je candy staat al op mijn sidebar meis
liefs angelique

Jolanda zei

Whaa supercandy, met prachtige magnolia-spullen. Hij is geplaatst en wil graag een gokje wagen, bedankt voor het delen!

Angela zei

Joepie weer een candy..... goklustig als ik ben *lol*.... waag ik graag een gokje..
Bedankt....
grt Angela

Ans S. zei

Wat een leuke candy .
Ik zet hem op mijn blog.

Groetjes Ans

Unknown zei

Hallo, wat een super candy geven jullie weg. Ik doe graag mee en zet alle info op mijn blog. Iedereen veel succes gewenst!
Groetjes van Ageeth

Crea Astrid zei

Wowww, wat een prachtige Candy is dit. Natuurlijk wil ik ook wel een gokje wagen. Wie wil dit nu niet. Ik houd mijn vingers gekruisd.
Ga het gelijk op mijn blog plaatsen.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

yvon zei

Wow, wat een schitterende candy. Ik waag graag een gokje, dank je wel voor de kans.
Groetjes, Yvon

Tina Makuc zei

OMG!! What a grrrrreat candy!
I would love to be the lucky winner of this one!! :))
Thanks for the chance!!!
Hugs, TinaM

Christa zei

wow jenine wat een gaaf pakket wie wil dt nou niet winnen , super hoor groetjes christa

Marcelle zei

What a great candy!!!!
Thanks for the chance to win these yummies!
Marcelle

Chantal zei

Wat een geweldige candy weer! Ik ga zeker meedoen!
Volger was ik al, maar ik zet hem zeker in sidebar! Bedankt voor je winkans!

Groetjes,
Chantal

Anoniem zei

Wat een super candy!
Ik doe graag mee!
En zet de candy en link op mn blog!

Creatieve groetjes
Jacomijn

Anneke zei

super candy!! Het papier is zooo mooi, Bedankt voor deze kans.

Patries zei

Wow,gave candy, je kan nooit teveel Magnolia hebben !

Gr Patricia

sieneke zei

Wat een prachtige candy wil graag een gokje wagen.
Heb de candy op mijn blog gezet.

Sieneke

LottesCards zei

Wat een geweldige candy!
Natuurlijk doe ik mee,
het staat allemaal al op mijn blog.
Liefs Lotte

Annemarie zei

Ik wil graag een gokje wagen om deze super leuke candy te winnen.
groeten Annemarie

carol zei

Leike candy met mooie papiertjes, om iets leuks van te maken
Dus hier doe ik graag aan mee

Groetjes Carol

mariska zei

Wat een gave candy zeg.
De 17e zal ik al wel heel erg verwent worden (t is mijn verjaardag dan) maar een gokje wagen kan nooit kwaad ;)


Liefs Mariska

Frosien zei

Dit is een verrassing, wat een leuke candy heb je hiervan gemaakt. Ik zal 16 en 17 aug. duimen, wie weet, ben ik de gelukkige, dat zou wel erg mooi wezen. Ik heb hem al op mijn blog geplaatst hoor. Groetjes en een fijne vakantie toegewenst. Frosien

m@deliefjuh zei

dit noem ik nog eens een leuke candy! ben gek op dit papier. maar daar ben ik vast de enige niet in ;D

groetjes martine

henny18 zei

Wat een gave candy heb je weer Jenine,ik waag ook graag een gokje.Ik heb hem al op mijn blog geplaatst.Tot ziens ween in Den bosch.

Groetjes Henny

Conny zei

Gave candy! Ik doe mee, heb hem geplaatst!
Groetjes, Conny

Annemarie en Merit zei

Zo dat noem ik nog eens thuis komen zie na onze vakantie zo'n leuk candy op jullie's blog staan , geweldig het is weer prachtig papier van magnolia en dan ook nog zo'n prachtige stempel erbij!!!
We doen graag mee we zetten de cand met link op onze blog.
Nu maar duimen.

groetjes Annemarie en Merit

Charlotte zei

LeukLeukLeuk! Ik doe ook weer mee!
Volger ben ik al een tijdje en de foto staat in mijn sidebar. Nu maar duimen :)
Groetjes,
Charlotte

Peggy zei

Wat een hele leuke candy!
Ik heb nog niet het geluk gehad een candy te winnen. Dus wil ik heel graag meedoen.
Bedankt voor die kans.

Groetjes,
Peggy * Mollemieke*

Marjo zei

Ik ben gek van magnoliastempels, maar papier heb ik nog helemaal niet. wat ziet dat er gaaf uit. Groetjes Marjo

Marianne zei

Hoi Jenine,
Ik heb je candy toegevoegd hoor, wat een schattige candy!
liefs Marianne.

Ink before you think 😀 zei

wat een super candy zeg. prachtig papier.
ik wil ook graag meedoen.
Liefs lilian

Ardilla zei

I'm an old follower and put the candy in my sidebar. Thanks a lot for the chance!!!

Bubzie11 zei

Wat een leuke Candy!! Ik doe graag mee.

Rachel zei

Super!!!! Ik waag een kansje......
Staat al op mijn (nieuwe) blog

Silvie Z zei

Thank you for a chance to win this fabulous candy, those papers are so yummy! I'm a follower and have placed the picture of your candy in my sidebar!
hugs,
Silvie
xx

Anoniem zei

Wat een mooie candy,ik doe graag mee maar heb zelf geen blog

diana zei

ooh wat een gave candy.
wie wil die nu niet,ikke wel dus.
hopelijk gaat alles goed met jullie!

groetjes Diana (motormama)

angeleef zei

Wat een mooie site! Ik had hem nog niet eerder ontdekt, maar wat ben ik blij dat ik dat nu wel heb gedaan via een blogcandy link. Ik ben meteen volger geworden, hoor! En nu nog snel de candy op mijn blogje posten. Dubbel geluk :)
Groetjes
** Evi **

Francy zei

What a great candy!!!! I cross my fingers!!!
Thanks for this chance to win!
Hugs
Francy

Eline Wiebrens zei

Hoi Jenine,

Wat een leuke candy, ik ben fan van Magnolia, dus ik doe graag mee, ik zet het op mijn blog.
groetjes Eline

Rachel Berkhof zei

Ik waag een kansje, heel erg leuk je candy staat al op mijn nieuwe blog!!!
Rachel Berkhof

Adriana Vanderhoeven zei

Thanks for the chance to win this fantastic candy!!!! I add your candy in my sidebar.
hugs!!! Adriana Vanderhoeven

Joke Mulder zei

Hoi Jenine, ik dacht dit gaat me vast niet lukken om erop te zetten maar het is toch goed gegaan. Het is al weer een tijdje geleden dat ik mee gedaan heb met een Candy dan moet je weer even puzzelen nietwaar groetjes van Joke

Marijke zei

Ik meld me graag aan bij deze candy, wat eennleuke dingen om te winnen. wie wil dat nu niet? Ik zet de foto op mijn blog.
Groetjes Marijke

Johanna Visser zei

Hoi Jenine,

Wat een geweldige candy. Heb helaas nog niet zoveel van magnolia, maar elke beurs weer een beetje meer. Super papier. Wil heel graag een kans wagen.

Groetjes Johanna

inge zei

Dit is een geweldige Candy!!! Als Magnolia fan wil ik natuurlijk een gokje wagen.

Groetjes Inge

Sarah Moura zei

I love Magnolias! Thanks for the chance to win this candy!
Name: Sarah Moura
Email: sarahmouraa@gmail.com
Blog: http://sarahfazendoarte.blogspot.com/
xx

Laura Vasconcelos zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Laura Vasconcelos zei

I´m sorry, I made the comment in portuguese, force of habit.
I loved your blog! Thanks for the chance.
Disclosed in the sidebar of my blog.
Name: Laura Vasconcelos
Blog: http://www.lauravasc.blogspot.com/
E-mail: lauravasc@gmail.com
Kisses

Judith zei

Halowa
Lijkt me helemaal tegek deze candy! poeh waord wel moeilijk met zoveel mensen die meedoen, maar wie niet waagt die niet....
Ik ben in ieder geval een volger + een link staat erop..
Succes! Groeten Judith

Anna Ch zei

Hello! I'd like to begin my adventure with scrapbooking so your candy is a chance for me to reach some materials at start :)) Thank you for a chance to win and wish me luck :>.

Greetings from Poland :*. Chabersztyna from http://chabersztyna.blogspot.com

PS sorry for my english

Maris zei

woww geweldige candy, mooi hoor ik doe graag mee xx

Patricia zei

Hoi Jenine,

Wat een geweldige blogcandy! Ik heb het op mijn blog gezet hoor! (en nu maar duimen ;))

lieve groetjes,
Patricia

Anastasia zei

Wat een gave candy, ik kom graag een gokje wagen.
Groetjes, Anastasia xoxo

Crea-Sandra zei

Zo dat is een gave candy!! Volgde jullie blog al een tijd, maar wat bleek? Ik was nog geen volger... Shame on me!! Gelijk maar gedaan en wil wel een gokje wagen met deze candy!!

Liefs Sandra

mandy zei

jee wat een gave candy zeg! mooi papier en een gave stempel erbij. Ik doe gezellig mee en wie weet................!
groetjes mandy

Anke zei

Wat een mooi candy wij doen graag mee!
groetjes Tessa & Anke

Ilse zei

Hallo,

Ook ik wil graag meedoen met de candy! Ik heb de link en de foto op mijn blog gezet. En die is zeer aanwezig ( ik weet niet hoe ik hem moet aanpassen, dus hij is lekker groot!)
Maar ja, hij kan er maar opstaan.

Groetjes Ilse
www.creationsbyilse.blogspot.com

o ja, ik ben ook volger geworden!

Aletta zei

I Love Candy's :))))
Deze staat al te pronken op mijn blog in de sidebar. Nu maar duimen voor mezelf.
Volger was ik natuurlijk allang.
Groetsels Aletta

GerJanne zei

Hoi Jenine,

wat een mooie candy. En altijd leuk om mee te doen. Ik ben al volger, dus nu de foto nog plaatsen....

Groetjes,

GerJanne

Fieneke zei

Wat een super leuke candy, ik doe mee!
Groetjes Fieneke

Monique Kools zei

Wat een gave candy, mooi papier en leuke stempel.
Waag graag een kansje om deze candy te winnen.
groetjes Monique

Tineke van der Linden zei

Ook hier een supergave candy!!! Leuk met de nieuwe magnoliacrea's. Graag doe ik mee.
Groetjes Tineke

corryskaart zei

hoy jenine
kwam via via op je mooie blog met prachtige kaarten en zag je candy, dus ben je volger geworden en je staat in mijn sitebar,dus wil ik graag een gokje wagen:-))
groetjes van corry

Anneke zei

Hallo Jenine
Wat een leuke Candy ik doe mee hoor!!!

Groetjes Anneke

Ans zei

Wat een leuke candy. Ik wil best wel een gokje wagen en doe mee.
Heb de candy op mijn site geplaatst en ben volger geworden.

Groetjes Ans

Sapipzi zei

Via via ben ik hier terecht gekomen en meteen volger geworden. Ik kende jullie winkel wel maar wist helemaal niet dat jullie ook een blog hebben haha. Ja en dan doe ik natuurlijk ook maar meteen mee aan de blogcandy want die is echt wouwie!!

Liefs Margo

Cindy zei

Wat een ontzettend gave candy. Heb net magnolia ontdekt en vindt het superleuk. Ik was al volger en heb de candy op mijn blog geplaatst. Zou graag een kansje wagen...

Groetjes Cindy

Evy G zei

OOOh, wat geven jullie weer een leuke candy weg! Die wil iedereen wel winnen! Ik ook trouwens ;-)
Ik wil bij deze dan ook een gokje wagen.

groetjes, Evy

Miranda zei

Wauw, wat een gave candy daar wil ik graag aan mee doen !!!!
Ga hem snel in mijn side-bar zetten
Groetjes, Miranda

CreaLautje zei

Hoi

wat leuk jullie hier te zien, ik wist niet dat jullie een blog hadden!!
En dan ook nog eens een candy!! Helemaal leuk zeg!
Ik doe graag mee en ga hem heel snel in mijn sidebar zetten!!
Heel erg bedankt voor een kansje om te winnen!!

Groetjes CreaLautje

Kaarten van José zei

Wat een mooie candy. Hier doe ik graag aan mee.

Groetjes,
José

Liberta zei

Wat een geweldige Candy op de valreep ga ik proberen mee te dingen.
Allemaal succes.

Heel veel liefs, Lieb

Wilma zei

Wauw! Wat een mooie nieuwe collectie, dat papier is echt geweldig. Ik ben over, ik gok mee!!

Groetjes, Wilma

Anoniem zei

Ik kom net terug van vakantie uit Frankrijk en zie deze super candy op jullie blog staan. Volger was ik al en doe natuurlijk super graag mee. Ben blij dat ik dit nog net op tijd zag.
groetjes Joke

Marieke zei

Wat een gave Candy zeg!
Daar weet ik wel raad mee ;-)

Ik doe graag mee om kans te maken om deze candy te kunnen winnen!!

Groetjes, Marieke

Helga zei

Hele mooie candy, ik doe mee;)
Groet Helga

Steffii zei

Whow, Wat een SUPER candy.
Ik wil wel een gokje wagen.
Groetjes Steffii

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Wauw wat een leuke Candy!!

Op de knotsgekke scrapdagen in Den Bosch geweest en dit mooie papier al gezien, maar ik had al te veel andere mooie dingen gekocht... kan ik dus nu hier een gokje wagen
Groetjes Gerda

Unknown zei

ook hier ga ik een gokje wagen! Ook hier kom ik graag langs om inspiratie op de doen!! En de candy is top!!

xxBetina

Engelchen zei

Hoihoi.
Wat een mooie Candy.
Daar kan je heel wat mooie kaarten van maken.
En mooie voorbeelden staan er genoeg op jullie blog.
Ga zo door :)
Groetjes Geesje

yanmaneee zei

yeezy shoes
nike air max 270
nike air max 270
kd 12
balenciaga shoes
cheap nfl jerseys
coach outlet
kobe shoes
jordans
coach handbags