Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 augustus 2011

I hope my card will make you Smile



Goedemiddag allemaal,

Hier ben ik weer eens met een kaartje, waar ik vorige week al mee was begonnen.
Ik heb een stempel gebruikt van de laatste serie van Magnolia, The Winner Takes It All Collection 2011 - Nurse Tilda

Ik heb designpapier van Magnolia gebruikt.



De swirls, heartswirls, bloemen, randje en rozenblaadjes zijn van Magnolia.
De vlinders zijn van Mariannedesign.

De rand rondom de kaart en het witte karton heb ik geponst met een combo pons van Martha Stewart.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

7 opmerkingen:

Caroline zei

Prachtig kaartje Ineke! Mooi gebruik van allerlei ponsen en malletjes. Groetjes, Caroline

Sapipzi zei

Prachtige kaart met mooie details!!

Liefs Margo

anja zei

je hebt er een helemooie creatie van gemaakt.gr anja

Made by Janet zei

oooh wat een mooie kaart!!
Ben ook met dat stempeltje bezig!!
Mooi zeg..al die swirls door elkaar!!

Groetjes Janet

corryskaart zei

hoy ineke
wat een super zacht en vrolijk kaartje daar ga je zeker van glimlachen
groetjes van corry

Yvonne zei

Jeetje zeg wat een geweldig mooie kaart!!
groetjes Yvonne

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Mooie kaart en wat een geweldig leuke stempel is het toch!!

Groetjes Gerda