Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 augustus 2011

Prettige kerstdagen




Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje en nu weer eentje met de schitterende materialen van Mariannedesign.



Het designpapier is van Mariannedesign Pretty Papers (PB7034). Ik heb een easelkaart gemaakt met de CreaTables (LR0180). Verder heb ik een nieuwe CreaTables gebruikt (LR0182) en de mooie dennetak LR0181.

Een mooie nieuwe clearstamp van de snoesjes (HM9433).

Ik heb ingekleurd met distress-inkt. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

7 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een prachtig geheel!
Heel mooi zo'n easelkaart in de vorm van de Creatables.
Liefs lotte

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw wat een prachtig kaartje, alles in 1, prachtige stempel.

Heel erg mooi!

Liefs Ida

corryskaart zei

echt een hele leuke en mooie kerstkaart,TOPPY!
groetjes van corry

Liberta zei

Wat een mooie easel kerstkaart.
Je hebt de easel gemaakt van de creatables.
Dat is een goed idee.
Het is een pracht kaart geworden.

Liefs, Lieb

arjette zei

Wat prachtig zeg!!!

gr. arjette.

roelie zei

super mooi easelkaartje met snoesje

gr roelie S

Kaarten van José zei

Wat een prachtige kaart. Een heel mooi geheel.

Groetjes,
José