Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 31 augustus 2011

wijnfles tag

Hallo allemaal,
Leuk dat je weer langskomt ..
Ik wil jullie graag een tag laten zien aan een wijnfles.
Ik hou zelf helemaal niet van wijn maar het is soms een leuk kadootje om te geven.
De tag is gemaakt van dun karton met een stans van Tim holtz.
Daarna nog een keertje deze tag uit designpapier gestanst en opgeplakt.
Dit is de basis van de tag.
Ik heb een strook cardstock afgemeten die rondom de fles past.
Hier heb ik een rand langs geponst met een pons van Martha Steward.
Aan deze strook hangt de tag. Vastgemaakt met een grote brad. 
Het afdrukje is een Magnolia ingekleurd met distress inkt.
Daarna uitgestanst met een nestabilitie.
Daaronder zit een stukje kraft paper uitgestanst met de scallop nestabilitie.
Verder heb ik het versierd met een stans van magnolia, wat bloemen,
kleine tekstjes,glitter hartjes, juttetouw en onderlangs nog een stukje rozenkant.
Op haar jurkje heb ik nog wat glitter gedaan. 
En zoals dit tekstje al zegt..."made with love"
Ik vond het erg leuk om te maken.
Zo heb ik weer een leuk kadootje achter de hand....
Ik bedank jullie weer voor het langskomen en graag tot gauw.

Image and video hosting by TinyPic

8 opmerkingen:

Hanny zei

Wauwwww Jeanet wat super mooi en een heel leuk idee om een label om een fles te doen.

Groetjes Hanny.

angelique (anlou) zei

hoi meis
ik vind het superrrrrrrrrr mooig gemaakt meis
echt weer een goed idee, dank je wel meis
liefs angelique

Anita zei

Helemaal super Janet. Leuk idee!
Ziet er ook leuk uit om te geven.

Gr. Anita

Irene zei

Prachtig gemaakt en zo'n leuk idee. Met deze beschrijving gaat het mij ook wle lukken denk ik en het is zo een enig kadootje waar je echt mee aan kunt komen!

Groetjes, Irene

Liefs Ineke zei

Super mooi gemaakt Janet. Groetjes van Ineke

LottesCards zei

Wat een idee weer.
Komt op mijn 'to do' lijst.
Heel mooi gemaakt!!!
Mooie details ook.
Liefs Lotte

Caroline zei

Hoi Janet,
Prachtig gemaakte tag voor aan een wijnfles. Dat is zeker een leuk idee voor als je een fles drank cadeau wilt geven! Gaat op m'n to-do-lijstje. Groetjes, Caroline

roelie zei

super mooie wijnfles tag jenine

en heel mooi kado voor iemand die van wij houd

gr roelie S