Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 6 juni 2012

Kaarten en projecten Demodag

Hier mijn bijdrage aan de demodag van afgelopen zaterdag.


Hier heb ik een label gemaakt met gesso, daarna gesponst met de distress inkt en toen heb ik de mooie nieuwe stempels van Marianne design Paris erop gestempeld.



Ook dit mooie koffertje heb ik eerst bewerkt met gesso en weer gesponst met de distress inkt.
Hier heb ik de Marianne design stempels Paris en Journey en Labels en stickers gebruikt.


Ook hier heb ik weer met gesso gewerkt, dit keer alleen op het label en heb ik weer een andere techniek gebruikt.Hier heb ik de Marianne design stempel Fashion gebruikt


Dit doosje heb ik helemaal gesponst met de distress inkt en daarna heb ik het hele doosje bestempled met de Marianne design stempel Labels en stickers
Ik heb het slot en de radertjes gestanst uit grungboard en daarna bewerkt met de embossingpoeder vintage photo. Dan krijg je een leuk roesteffect.


Op dit kaartje heb ik ook de gesso gebruikt. Zo her en der heb ik wat op de kaart, knoopjes en het ribbelkarton gesmeerd.
Ik wilde jullie laten zien hoe leuk de Marianne design stempels ook zijn om cute kaartjes mee te maken.
Hier heb ik de stempels Labels en stickers en Journey gebruikt

Groetjes Marga

16 opmerkingen:

Marianne zei

Yeeh, wat een mooie creaties!! Ziet er allemaal super uit. Leuk zijn die nieuwe stempels van M.D.
Groetjes,
Marianne

Karin zei

Wauw allemaal even schitterend, Marga!

Groetjes karin xx

LottesCards zei

Leuk om de kaarten weer terug te zien! Dat Gesso staat nog op mijn verlanglijstje, wanneer ik weer een keer in de buurt ben...

Liefs Lotte

Jenine zei

Wauwwww prachtig Marga! In het echt waren ze nóg mooier ;-)

Liefs Jenine

Made by Janet zei

Ooooh. Wat prachtig...ik vond het jammer dat ik niet langs kon Komen

Liefs Janet

Made by Janet zei

Ooooh. Wat prachtig...ik vond het jammer dat ik niet langs kon Komen

Liefs Janet

Daphne zei

Heel erg leuk.
Dit is nou zo leuk aan bloggen, zoals jij het laat zien en beschrijft, zo kunnen wij weer ideeën gebruiken en zelf kaartjes maken.
Daar word ik nou zo vrolijk van.
Groetjes, Daphne

Corrie zei

Wauwww wat een super mooie Creaties

Groetjes Corrie

Linda Visser - van der Velden zei

Wooww! Wat supermooi!

Anita zei

Prachtige creaties Marga, top!

Gr. Anita

Irene zei

OOOOOH WOW dit is in een woord GENIETEN!!!!!

xx Irene

Nellie zei

Wat een schitterende creaties!!

Groetjes, Nellie

Tineke zei

Wauwie wat een schitterende creaties, echt gaaf!

Groetjes Tineke

Sandra zei

super hoor
gr sandra

Marga zei

Dankjewel allemaal

Groetjes Marga

Liefs Ineke zei

Geweldig mooie creaties Marga. Schitterend gedaan. Groetjes en liefs van Ineke