Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 juni 2013

Snow Much Fun !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen voor het HobbyVision Designteam blog :)

Ik heb gekozen voor een winterse tag en daarbij weer heel veel gebruik gemaakt van allemaal nieuwe Noor! Design producten !!!


Voor deze tag heb ik gebruikt :

Label Joy! Crafts 16 x 8 cm, art. nr. 8098/0105
Papierblokje Joy Crafts! Winter, art. nr. 6011/0019 
Joy Crafts! - Winter Wishes - Rand IJskristallen, art. nr. 6002/2021
Joy Crafts! - Winter Wishes - IJskristal 3 60 mm stencil, art. nr. 6002/2020
Joy Crafts! - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil, art. nr. 6002/2018
Joy Crafts! - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil, art. nr. 6002/2019
Joy Crafts! - Clearstamps - Winter Wishes Engels, art. nr. 6410/0104
Joy! Crafts - Frame rechthoek, art. nr. 6002/0146
Plaatje Pion Design - From Grandma`s Attic

Alle randen zijn eerst bewerkt met de distresser van Tim Holtz, daarna heb ik de randen beinkt met distress inkt Walnut stain, hiervoor heb ik een blending tool gebruikt.

Verder heb ik een stukje verbandgaas verwerkt op de tag, een stukje kant en touw en mooie blauwe parels.

De vintage postcard die ik erachter geschoven heb, is van Whimsy stamps.
Hiervoor heb ik Archival Inkt Coffee gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn tag weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer maar weer !!!

2 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende Tag,super mooi bewerkt.
groetjes Janie

Margreet zei

Wauw wat een schitterende tag.
En super mooie malletjes
Groetjes Margreet