Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 7 juni 2013

Summer Lovin !!

Goedemorgen allemaal !!!

Dit is toch echt genieten hè, wat een weertje hebben we nu, daar hebben we met z'n allen lang op moeten wachten.
Ik zit al lekker op de camping, dus ik vermaak me wel :)

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien voor het HobbyVision Design Team blog.


Ik heb gekozen voor het prachtige papier van Maja Design - Vintage Spring Basics.
Ik heb alle randen eerst beïnkt met Distress inkt - Walnut Stain, vervolgens heb ik de randen bewerkt met de distresser.

Ik heb één van de nieuwste Magnolia's gebruikt, ze heet Forget me Not Tilda.
Het is deze keer moeilijk om een keuze te maken, want jeetje mina, wat zijn ze allemaal gaaf zeg, ze hebben weer een hele hoge HEBBEHHHHHH gehalte :)

Aan de zijkant heb ik een nieuwe vlinderstans van Noor! Design gebruikt, art. nr. 6002/0251 
Aan de rechterkant heb ik een ronde mal gebruikt van Noor! Design, art. nr. 6003/1002
Hier heb ik de Bingostempels van Noor! Design tussen geschoven, art. nr. 6410/0029
Rechtsonder op het afdrukje heb ik een hoekje van Noor! Design geplakt, art. nr. 6002/0148
De tekst is ook van Noor! Design, uit de nieuwe serie Summer Holiday, art. nr. 6410/0027

De bloemen heb ik tot een mooi bosje geschikt en hier omheen een stukje touw gewikkeld.

De notebook rand heb ik gedaan met een On the edge stans van Tim Holtz.

Het kant kun je HIER vinden !

Om het afdrukje heb ik weer wat Enamel gestrooid, ik vind dit echt zo super gaaf spul !!

Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distress Inktpads.

Huid : Tattered Rose, Vintage Photo en Fired Brick
Haar : Antique Linnen, Vintage Photo
Jurk : Squeezed Lemonade
Bloemen - Tumbled Glass
Grond : Walnut Stain
Schaduw : Bundled Sage

Het vlindertje is van Unique, verder heb ik nog een stukje verbandgaas gebruikt en een papieren kleedje.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


6 opmerkingen:

Marja Sch zei

echt schattig heel mooi.gr marja

Renate zei

Dit is een gezellig kaartje. Heel leuk gemaakt.

Groetjes Renate.

janieworkum zei

Wat een prachtige klaart en zo mooi bewerkt.
groetjes Janie

Erica ♥ zei

Super kaart, zo mooi en vrolijk, toppertje ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
En lekker van de zon genieten ☼
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Wow wat een schatje weer, zo lief ingekleurd en mooie kleuren gebruikt, prachtig gedaan weer Astrid!
fijn weekend, liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

esmee zei

een leuk kaartje