Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 augustus 2017

December groetjes

Vandaag is het mijn beurt weer om hier iets te plaatsen.
Omdat velen al met de kerst / winterkaarten bezig zijn, heb ik ook een winterkaart gemaakt.
Er zijn verschillende nieuwe materialen hiervoor uitgekomen die ik met wat oudere materialen gecombineerd heb.


Wat zijn de knipvellen van Mattie weer mooi!
Ik wilde met een vierkant plaatje ervan aan de slag maar heb een oudere mal erbij gebruikt omdat ik de nieuwste (nog) niet heb.
Het vierkant van Petra van Dam is leuk om ze 2 keer te gebruiken in combinatie met de shape art Flower 4 petals van Dutch Doobadoo.
Het designpapier is uit de serie "I wish" van Maja Design. De randen van het cardstock en designpapier heb ik ingesmeerd met witte gesso.
Bij de spar staan 2 herten in de sneeuw van foamball clay en bovenaan zit de kerstster van Petra van Dam met takken en bladeren. Op de spar, bladeren en takken ligt een sneeuwlaagje van snowtex.
Op een banner heb ik een tekst gestempeld.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flower 4 Petals    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Maja Design - I Wish you a happy new year    Maja Design - I Wish those memories will last    Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s    Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs    Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix    Marianne Design - Creatable - Petra`s Square with nest    PRE-ORDER 2 - Marianne Design - Knipvel - Mattie`s Mooiste Winter Villages    PRE-ORDER 2 - Marianne Design - Clearstamp - Fijne Feestdagen    Marianne Design - Diamond gems light & dark gold 8mm    CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter    

2 opmerkingen:

Hetty zei

Mooie kaart heb je gemaakt Tineke.
Mooi in deze tinten
Groetjes Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige winterkaart Tineke! Groetjes Betha