Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 augustus 2017

Give me all your love

Hallo allemaal !!!

Vandaag heb ik een lange blogpost voor jullie.

Ik heb ook het mooie mini album van Noor! Design, dus ja .... daar maar even mee aan het stoeien geweest, is echt zo gaaf om te doen.


Ik heb het prachtige papier van Prima Marketing "Wild & Free" hiervoor gebruikt.
Dit is een A4 paperpad, echt super mooi !!!

Deze paperpad is compleet met sticker vellen, labels, plaatjes etc.

De voorkant heb ik bewerkt met een stukje filmstrip van Tim Holtz, een vlinder van Dutch Doobadoo, een veer van Noor! Design en een echte veer.

De label aan het strikje en de tekst "little notes" zitten in het paperpad.

Als ik het boekje 1 x open klap, heb ik aan de binnenkant van het klepje het woordje Love gebruikt, deze hoort bij de Stencil kit Beautiful van Noor! Design.

Op het middelste gedeelte heb ik niks gedaan, vond het papier zo mooi genoeg :)

Op het onderste gedeelte heb ik de gears cirkel van Noor! Design gedaan, hierop een papieren zakje met een label erin.

De postcard hoort weer bij de paperpad.

Op het envelopje heb ik nog een tekst gestempeld, deze gebruik ik heel vaak en hoort bij de serie Sending Love Heart Beat van Noor! Design.

De hartjes en het pijltje komen uit een vintage flourishes Passepartout met hartjes en pijlen.

Verder nog een paar kusjes met alphabet stickers erop geplakt.


Als ik dan het volgende gedeelte open klap, heb je week een mooi gedeelte.
Op het klepje heb ik het woordje Beautiful gedaan, ook deze hoort bij de Stencil Kit Beautiful van Noor! Design.

Aan de rechterkant heb ik een label gedaan, hierover een stukje muziekpapier, deze heb ik weer uit de paperpad geknipt.
Hierover heb ik een stukje mica gedaan, hierop met witte inkt gestempeld.
Ook hierop weer een pijltje uit de Stencil Kit Beautiful.

De mica heb ik vast geklemd met een paperclip van Tim Holtz.

Hier zie je het boekje helemaal open geplakt.

Linksonder heb ik het hartje van Noor! Design achter het plaatje geschoven.
Dit plaatje zit ook in het paperpad.

Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton gedaan.

Rechtsonder op het plaatje heb ik een hoekje gedaan van Noor! Design.

Links heb ik blaadjes van Dutch Doobadoo gebruikt en hierop enkele bloemetjes van Noor! Design.

Links boven van het boekje heb ik een clipje en een pijl uit de Stencil Kit Beautiful geplakt.

De sticker Finally found you hoort ook weer bij het paperpad.


In het midden heb ik een vlinder van Noor! Design gedaan en een stukje Hugs & Kisses geplakt.

Rechts hiervan heb ik weer een stukje ribbelkarton gebruikt met hierop een label en een sticker uit het paperpad.
Ook hier weer een pijltje uit de Stencil Kit Beautiful.

Dan hebben we nog rechtsonder, hierop een papieren kleedje gebruikt, 2 kraft labels, een stukje scrappers floss, een sticker en weer de bloemetjes van Noor! Design.

Volgens mij heb ik nu wel alles benoemd hahaha .... en ja .... sommigen zullen dan wel weer zeggen, wat is dat veel of druk, maar hey .... that's me !!!

Ik hoop dat ik jullie met dit gave mini album weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design -  Scr@p! - Stencils - Mini Album Noor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Love kit Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Gears cirkel Noor! Design - Vintage Flourishes - Passepartout met hartjes en pijlen Noor! Design - Little Happiness - Flowers  Noor! Design - Clear stamp - Sending Love Hart beat Noor! Design -  Vintage Flourishes - Heart Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on Black Prima Marketing - Paperpad A4 - Frank Garcia Wild & FreeTim Holtz - Filmstrip ribbon Tim Holtz - Mini Paper clips Joy! Crafts - Transparante sheets A4 (mica) Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Taartrand klein - 10 stuks 






1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi albumpje is dit geworden zeg! Groetjes Betha