Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 9 augustus 2017

Hallo zomer

Wat hebben we al veel mooie dagen gehad deze zomer.
Prima weer om op een terrasje te zitten of heerlijk op het strand.
Ik maakte een zomers kaartje met de nieuwe card art Cocktailglas.


Het cocktailglas tekende ik op wit karton. Om 'em goed te laten staan, maakte ik de achterkant dubbel en van de voorkant alleen de voet van het glas omdat die nog een laag designpapier kreeg.
Het designpapier is uit de serie "Romantic Summer" van Studiolight. 
De afbeelding van de strandstoel met parasol komt ook uit deze serie.
Erbij past de mooie hibiscus met blad bij en de tropische bladeren van Dutch Doobadoo die ik met distress inkt Peeled Paint gekleurd heb.
Het schijfje citroen heb ik niet uitgeknipt maar als mask gebruikt en het gekleurd met distress inkt Scattered Straw.
De kaart afgewerkt met de leuke zon-stempel die ik stempelde op wit karton en met lichtgele embossingpoeder heb bewerkt.
Op de voet van het glas ligt een zonnenbril waar ik de glazen met glossy accents heb bewerkt.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cocktail Glas    Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Leaves Summer    Studio Light - Romantic Summer - Scrapvel SCRAPRS01    Studio Light - Romantic Summer - Scrapvel SCRAPRS03    Studio Light - Romantic Summer - Stansvel EASYRS527    Marianne Design - Creatables - Flipflops & Sunglasses  Marianne Design - Creatables - Hibiscus & Tropical Leaves      Marianne Design - Clearstamp Karin Joan - Zomer    Distress Inkt - Mini - Peeled Paint    Distress Inkt - Mini - Scattered Straw    VersaMark Watermark Stamp Pad    Ranger - Glossy Accents - mini

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Echt zomer in een glas! Prachtig Tineke! Groetjes Betha