Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 augustus 2017

Hello handsome



Ik ben bang dat er bij mij weer een nieuwe verslaving gaat komen, namelijk scrappen! Ik heb dit eigenlijk heel lang " tegen gehouden ", wilde niet nog meer dingen erbij dus bewust niet zoveel erin verdiept.

Maarja, de laatste tijd komen er steeds meer leuke materialen voor het scrappen op de markt en ik zie zoveel leuks voorbij komen op facebook, dat ik me er toch maar aan heb overgegeven. Het formaat waarop ik scrap is 20 x 20 cm, dat vind ik persoonlijk een heel fijn maatje. Wie weet maak ik later nog wel de overstap naar nog groter, maar voor nu vind ik dit heel prettig.




Bij deze Lay Out heb ik een foto gebruikt van mn nichtje en neefje. Een tijdje terug hadden ze een fotoshoot en was deze leuke foto gemaakt, die is toch geweldig?
Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Maja Design uit de nieuwste Denim & Friends lijn.
De randen van al het designpapier heb ik eerst bewerkt met de paper distresser en daarna voorzien van wat Crackle Paint White.


Bij de kaarten kon ik al niet zonder roosjes/bloemen, ook bij de Lay Out mogen ze bij mij dus niet ontbreken ;-) Ik heb hiervoor een gezellige toef gemaakt van allerlei bloemetjes uit mijn eigen voorraad. Ook heb ik er nog wat kralendraad tussen verwerkt.


Voor het strik heb ik het Seambinding lint gebruikt, ik heb 2 strikjes op elkaar geplakt. Daarop wat blauw draad gestrikt en 2 bloemen geplakt. Ook hangt er nog een klein Love hangertje aan.

De prachtige blaadjes zijn gestansd met de Floral Flourishes takjes van Noor! Design. Ook hiervan de randjes wat aangezet met Crackle Paint White.

Onderaan nog de datum gestempeld waarop de fotoshoot is geweest, hiervoor heb ik een datumstempel van Project Life gebruikt.


Rechts boven zie je nog de prachtige ronde mal van Noor! Design. Deze heb ik half achter de foto verstopt. De foto heb ik trouwens met 1,5 mm foamtape opgeplakt zodat deze iets hoger op de Lay Out ligt. Op de foto heb ik nog een metalen hoekje geplakt.

De border met de tekst Handsome vond ik wel perfect bij deze foto passen. Onder de border heb ik nog wat blauw kant geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze foto kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Drivers License Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Wood Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Jeans & Tie Maja Design - Monochromes - Shades of Denim - Blue Prima Marketing Distress tool DecoArt Media - Crackle Paint White May Arts - Seambinding lint - Ivory Parelsnoer - assortie 5 meter - white Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk Project Life Roller Phrase & Date Stamp - Explore Scotch - Advanced Tape Glider & Tape Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 



Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige scrap! Groetjes Betha

Thera Rolleman zei

Zo herkenbaar, ik stel het ook alsmaar uit. Vind andere creaties prachtig, waaronder die van jou, maar kom er zelf steeds niet aan toe om ermee te beginnen....heb al zo veel hobby's

Anoniem zei

Wauw, wat een prachtige kaart is dit geworden, heel leuk dat fototoestel. Groetjes Betha

ลาลีกา