Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 augustus 2017

Hoera geslaagd

Hallo allemaal,

Onze zoon moest onlangs voor de 1e keer afrijden voor zijn rijbewijs.
In onze gezinsapp reageerde hij over het CBR dat al die vervelende mensen maar thuis moesten blijven... We dachten dus dat hij gezakt was en reageerden al van: Joh, volgende keer beter! Waarop hij reageerde met een foto van zijn rijinstructeur...
Tja, toen wisten we genoeg. Hij was geslaagd!!! En dat in 1 keer, top!


Ik had net het designpapier "Denim & Friends" van Maja Design in huis. 
Ik wist direct dat ik daar een kaartje mee wilde maken voor Maurice. Je hoopt toch dat ze in 1 keer slagen?
Ik tekende card art Auto van Dutch Doobadoo over op wit karton en op het designpapier. 
Langs de randen van het designpapier smeerde ik wat witte gesso. 
Op het "nummerbord" stempelde ik een tekst en ook op een stuk designpapier nog ééntje die ik met een stukje waxkoord vast zette.
Achter het raam heb ik een foto van Maurice gedaan die ik in Word heb verkleind en uitgeknipt.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Auto    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Stone Washed    Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Jeans & Tie    Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Leather    Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Jeans & shirt    
Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart, wat een grapjas die zoon van je, nam hij je toch even in de maling! Groetjes Betha