Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 6 augustus 2017

live your dreams

Hallo,

Vandaag wil ik jullie laten zien wat je oa kunt doen met een stempel van de summer feeling lijn van Studio Light.


Ik heb de stempel gestempeld met versamark en bewerkt met wit embossing poeder. Het maakt niet uit welk merk je gebruikt van het witte embossing poeder. Daarna verhit je de stempel met embossingpoeder. 

Ik heb op een sheet de kleur naar keuze van een molotow pen aangebracht Ik heb ieder vakje nat gemaakt met een waterpen van molotow en daarna met een waterpen wat kleur van de sheet opgepakt en dat aangebracht in dat natte vakje. De inkt loopt dan uit en je krijgt vanzelf kleurnuance. Zo ben ik vakje voor vakje te werk gegaan totdat ik tevreden was. Op dezelfde manier heb ik de schaduw rondom de stempel aangebracht
 Ook het hartje heb ik op dezelfde manier bewerkt.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Clearstamp Studio Light - Stamp Basics Summer Feelings nr. 190Clearstamp Studio Light - Stamp Basics Summer Feelings nr. 188Molotow - Aqua Twin Marker - Compleet set (24 kleuren) WOW embossingpoeder - White Pearl - Super FineVersaMark Watermark Stamp Pad

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.

Liefs,
Karen