Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 augustus 2017

Love

Hallo allemaal,

Kennen jullie deze leuke Card Art?
Ik vind het in elk geval een leukerd ;)




Deze keer heb ik er een babykaartje van gemaakt.

Hiervoor heb ik de basis uit kraftpapier gesneden en beplakt met designpapier van Maja Design.
Met een mooie ovalen stansmal van Noor!Design in het midden.

Op die stans zit een leuk babyplaatje en op de strikjes heb ik knoopjes geplakt.
Ook heb ik op de staart jutte touw geplakt.

Natuurlijk nog een bloementoef en een tekstbaloon van de paper art van Doobadoo.


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - KiteMaja Design - Paperpad - Sofiero    Joy! Crafts - Kraft Cardstock - 50 x 35 cm (10 vel/300 grams) Klosje jute touw 25 gr. Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon

Geen opmerkingen: