Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 augustus 2017

scrap `n chat van 14 juni

Vandaag wil ik jullie mijn creatie laten zien die ik gemaakt heb aan de hand van de beschrijving van Scrap 'n Chat 15. Deze werd op 14 juni door Janet Blaauw gegeven in onze HobbyVision Facebookgroep. De hints zijn nog na te lezen in deze blogpost:



Wat is het een leuk model hè? Ik heb hiervoor de Summer Feelings lijn van Studio Light gebruikt. Dit keer heb ik gebruik gemaakt van de scrapvellen voor het designpapier, dit formaat kwam iets makkelijker uit voor dit model kaart.

Zo ziet de creatie eruit als alle labels erin verstop zitten.

Onderlangs heb ik wat visnet verwerkt, wat schelpjes, een houten label, wat label stickers en zeewier. Voor dit zeewier heb ik een creatable van Marianne Design gebruikt.

Links nog een stukje wit seambinding lint, wat jute touw en een stukje filmstrip ribbon van Tim Holtz.


Beide labels kunnen uit de Pocketkaart gehaald worden. Voor de onderste label heb ik een Doily uitgestansd met de nieuwste stans van Studio Light uit de Summer Feelings lijn. Daarop een plaatje uit deze mooie zeelijn verwerkt.



Bovenaan de grote label heb ik een metalen klip en wat lint verwerkt zodat je deze label makkelijk uit de pocket kunt halen.

Op deze label heb ik wat visnet verwerkt, dit heb ik uitgestansd met de Craftable Fishnet van Marianne Design. Verder nog wat kant, ribbelkarton, Cardboard Art Pijl, label sticker letters verwerkt. Zie je ook die mooie fijne dunne bubbels? Dit is Laser Paper Art van Dutch Doobadoo. Dit zit op een A5 vel, kant en klaar voor gebruik. Het enigste wat je moet doen is ze eventjes losknippen en vastplakken.



Ook de achterkant van de label moest beplakt worden. Ook hier weer wat visnet, stukje Paper Art Bubbles en een Bingo Card. Deze is gestempeld met een mooi stempelset van Studio Light.

De tekst is het Vellum van Studio Light. Dit heb ik weer gemat op designpapier.


Achterop de kaart heb ik ook nog een stukje kant verwerkt. Verder ook een mooie ticket uitgestansd met een stansmal van Studio Light.
Op de label die je eruit kan trekken heb ik een mooi plaatje geplakt, daarachter nog een wit taartrandje verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie nog weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste plek in de webwinkel:

Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 568 Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 571 Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 574 Scrapvel Studio Light - Summer Feelings nr. 01 Scrapvel Studio Light - Summer Feelings nr. 02 Scrapvel Studio Light - Summer Feelings nr. 04 Cutting & Embossing Stencil Studio Light - Summer Feelings nr.49 Vellum Studio Light - Summer Feelings nr.05Studio Light - Basics - Stamps Basics   Die Cut - BASICSDC05 Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL26  Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet Marianne Design - Craftable - Coral DecoArt Media - Crackle Paint White Tombow - Multi Liquid Glue - XL Tim Holtz - Hinge Clips 1 Tim Holtz - Filmstrip ribbon Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Tim Holtz - Mini Paper clips May Arts - Seambinding lint - Ivory Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Bubbles Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Pijlen Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 Decorative Fishnet - Neutral

3 opmerkingen:

Hetty zei

Schitterende kaart !!
Hij staat nog op mijn to do lijstje (samen met een heleboel andere modellen;))
Groetjes Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig gemaakt! Groetjes Betha

Made by Nicolette zei

Geweldig, als ik een keer veel tijd over heb, ga ik hem ook maken! Kan dus nog even duren 😉

Groetjes Nicolette