Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 augustus 2017

X-mas

Hallo allemaal,

Deze maand zijn er weer een aantal super leuke nieuwe modellen van Dutch Doobadoo uitgekomen, zoals ook het frame van deze kaart. Een leuk basic model waar je weer alle kanten mee op kunt.


Voor deze kaart heb ik de nieuwe Woodland Winter lijn van Studio Light gebruikt, ik ben zelf echt helemaal weg van deze lijn. Zulke mooie afbeeldingen en mooie kleuren.


De randen van al het papier heb ik eerst bewerkt met een paper distresser en daarna voorzien van wat gesso voor een Shabby look. Bovenlangs heb ik een vlaggenlijn gehangen, deze is gemaakt met het One of a Kind - Alfabet set van Noor! Design.
In dit set zit dus het complete alfabet en daarbij ook nog een kleine mal om de vlaggen weer op te matten. Ik heb ze op een touwtje geplakt en deze heb ik met 2 kleine knijpertjes aan de kaart bevestigd.

Aan de rechterkant heb ik de kaart iets ingescheurd en daar een stukje denneappel opgeplakt.



Links boven heb ik de mooie IJskristal stans van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik uit het linnenkarton van Joy! Crafts gestansd. Ook de Doily in het midden heb ik uit dit witte linnenkarton gestansd. Ik heb deze Doily met 2mm foamtape opgeplakt zodat hij iets hoger ligt en heb daarachter nog wat bruin grasvezel verwerkt.

De label Share the Love en de mooie bladeren zijn allemaal uit een stansvel van Studio Light uit de Woodland Winter lijn.


Een bloemen/lintentoef kan uiteraard niet ontbreken op mijn kaart Ik heb een aantal lintjes op elkaar geplakt en daarop nog wat denneappels geplakt. Ook heb ik nog wat groen scrappersfloss gebruikt waar ik weer 2 kleine belletjes aan heb gehangen.

Verder ter decoratie nog een paar gouden parels en wat houten sterretjes.

Ik hop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - TagDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Studio Light - Woodland Winter - Basispapier BASISWW241 Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW577 Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW582 Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW584 Studio Light - Woodland Winter - Paperpad PPWW56 Noor! Design - One of a Kind - Alphabet banners set Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel Scrappersfloss Karen Foster - Pine Belletjes met kruisopening - 8 mm - Rood/Wit Joy! Crafts - Ultrafine tip applicator Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 Grasvezel - wit Prima Marketing Distress tool Hobbyjournaal - Foam tape - 2mm


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Nicolette zei

Wauw, waanzinnig mooie kaart, Jenine!

Lieve groet, Nicolette

harada57 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.