Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 augustus 2017

Zomerse foto

Hallo allemaal,

Vandaag een extra creatie van mij, 
voor deze maritieme kaart gebruikte ik card art Camera van Dutch Doobadoo.
De camera blijft zo leuk om te gebruiken. 
Ik heb er nu een strandfoto mee gemaakt.
Het designpapier komt uit paper bloc "Côte 'd Azur".


Op de voorkant van de camera heb ik de patrijspoort gebruikt als doorkijkje.
Eromheen heb ik het versierd met een stuurrad, scheepstouw, visnet, anker, takjes, schelpen en kokmeeuwen.


De patrijspoort en anker heb ik uit zwart karton gestanst en bewerkt tot een aluminium look met Inka gold zilver.
Als flitser heb ik een plakparel gebruikt.


Op de foto heb ik een afbeelding geplakt op het touwen - frame van een design folder.
Verder nog een zeilschip, takjes, vuurtoren en kokmeeuw erbij.
Om de foto uit de camera te halen, heb ik het bovenste gedeelte van de bag-topper gebruikt.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Camera 2delig    Marianne Design - Paperpad A5 - Cote d`Azur    Marianne Design - Knipvel Mattie`s Mooiste Beach    Craftable - Tiny`s Ocean set    Marianne Design - Craftables - Bag topper - Bow    Marianne Design - Craftable - Nautical Rope    Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet    Marianne Design - Craftable Tiny`s Lighthouse    Creatable MD - Anker    Marianne Design - Creatable - Porthole    Marianne Design - Creatable Anja`s Frilly Square    Marianne Design - Creatable Anja`s Shells   Marianne Design - Creatable Sailboat     Marianne Design - Design Folder - Ocean View    Marianne Design - Project NL - Stempels + Stans Zon, Zee & Strand


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wauw, wat een prachtige kaart is dit geworden, heel leuk dat fototoestel. Groetjes Betha

Marjeta zei

Fantastic card. Love the scene and details.

Marjeta