Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 september 2017

Happy Birthday

Hallo allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met een shape art mal van Dutch Doobadoo.


Deze shape art "Pentagon" is mooi klein van formaat.

Ik heb hem gesneden uit kraft karton, daarna een maatje kleiner uit wit karton.

Het mooie design papier is een stansblok van Noor! Design.
Ik heb verschillende stukjes weer schuin neergelegd.

Ik heb er nog een stukje ribbelkarton erin verwerkt.

De bingo kaartjes heb ik hier achter geschoven, ook deze zitten in het stansblok.

Links- en rechtsboven heb ik een mooie randmal van Noor! Design gedaan.

Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop, deze heb ik passend gemaakt in de mooie nieuwe ronde mal van Noor! Design.

Links heb ik een ronde label Happy Birthday geplakt, hierbij heb ik 3D kit gebruikt, zodat je meer hoogteverschil krijgt.

Onder het bloementoefje heb ik het mooie takje van Noor! Design verwerkt, deze heb ik uit kraft en wit karton gestanst.

Verder heb ik nog een stukje kant, een stukje touw en een papieren kleedje op mijn kaart verwerkt.

Al het kraft kleurige heb ik weer voorzien van een beetje witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Pentagon Noor! Design - Stansblok La Vie est Belle - Lavender Noor! Design - Blauwe mal - Cirkel en hoek Flash Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Heartleaves Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Rand 1 Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Klosje jute touw 25 gr. Taartrand klein - 10 stuks WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml 



Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop: