Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 september 2017

Herfst



Goeiedag allemaal,

Het is kil, veel wind,  de bladeren vallen van de bomen en de regen tikt tegen het raam.
We zijn er alweer met het herfstweertje .
Het heeft ook zijn charme, ik hou van de mooie kleuren in de natuur met deze periode van het jaar .


 


Voor mijn tekst HERFST heb ik het alphabet van Dutch Doobadoo gebruikt .


Ik gebruik ze voor de eerste keer en ze zijn heel leuk om mee te knutselen .



Op de letter H heb ik de bladeren van Marianne Design op wit papier gestanst en gekleurd met 
distress inkt orange, geel, groen .

De Marianne design Doily rechts heb ik in stukjes geknipt zo lijkt het op een
 spinnenweb en verdeeld over de letters . 

Het gras onderaan  heb ik op elke letter geplakt die is van CraftEmotions .
De pompoenen van Noor! Design eveneens op wit papier gestanst en ingekleurd .Wat zijn ze leuk he .


Op de E zie je de vogelverschrikker van Noor!Design aan de armen heb ik een beetje sisal gebruikt .
Wat staat die leuk hé, met de vogeltjes op zijn armen . Nog wat takjes en de  vogel bovenaan is uitgeknipt van het Maja papier.

Onderaan konijntje , egel en haasje deze zijn van CraftEmotions 


Op de F de grote pompoenen met de bijhorende bladeren nog een spinnetje, hoort erbij 
in september :)

Op de S heb ik de klimop gebruikt van Noor!Design .
Bovenaan  de wijze uil van  CraftEmotions .



Poezen spelen tussen de klimop.
 En helemaal bovenaan heb ik de vogels met takjes geplakt, die zijn van Joy! Crafts .

Hopelijk heb je genoten van mijn blogpost ?
Bedankt om langs te komen en tot de volgende blogpost .

Lieve Groeten Doris 




De artikelen zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.


Dutch Doobadoo - Dutch Stencil Art - Alphabet A-Z Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfst Pompoenen  Marianne Design - Creatables - Leaf Doily  Noor! Design - Autumn - Spiderweb  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfst Pompoenen  Noor! Design - At the farm - Vogelverschrikker  Stansmal CraftEmotions - gras, konijn, haas Card 5x10cm  Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Egel / EekhoornJoy! Crafts - Cutting & Embossing stencil - 3D Vogels op takNoor! Design - Autumn - Klimop Distress Inkt - Mini - Mustard Seed Distress Inkt - Mini - Spiced Marmelade Distress Inkt - Mini - Forest Moss 
















2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Daar kan je lekker veel op kwijt! Je hebt je mooi uitgeleefd! Schitterend!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldige kaart! Groetjes Betha