Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 september 2014

Kado label !

Het gebeurt vaak dat als ik eens een kadootje wil geven ik geen bijpassend labeltje heb of een kaartje met een persoonlijk woordje... dus ik wil eens wat meer kleine tags/labels gaan maken.

Hier heb ik een label van Joy! craft als basis gebruikt. Hierop heb ik met vintage photo distress inkt de  achtergrond stempel Bon Voyage gestempeld.
De mooie sierrand aan de zijkant geplakt en een stuk jute  gedeeltelijk over de tag heen geplakt .
Een stukje muziek papier uit  het blokje music notes gescheurd en  met touw eromheen vast gezet en gestrikt.
 De stempel met streepjes code zijn zo leuk hier aan vast te binden met een leuk (rose)lintje.. en natuurlijk niet te vergeten de postzegel stansjes met super leuke teksten. Om het geheel af te maken heb ik van een stuk jute een bloem gemaakt en daar een houten knoop op geplakt. En nog 2 hartjes knoopjes onder elkaar geplakt.
Ik wilde als laatste nog een beetje kleur aan het geheel brengen en heb de hartjes stans in rose cardstock  erbij geplakt.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe.
Liefs Tiets xx


Paper bloc - Dance to the Music - music notes     Clear Stamp - Background Bon Voyage      Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Labels & Tags label 1     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand

Cutting mal - Floral Flourishes - Hart     Clear stamp - Barcodes      Cutting & Embossingstencil - Postage stamps     Clear Stamp -  Sending Messages - Postcard stamps





1 opmerking:

Daphne zei

Zo zeg, wat heb je dat mooi gemaakt.
Hiermee kun je voor de dag komen hoor.