Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 maart 2017

Hoera


Goedemorgen allemaal,

Hier is weer een stoer kaartje op het blog. De meeste vinden mannenkaarten een moeilijke opdracht... ik kan me er juist helemaal in vinden... ik heb er geen problemen mee.

Ik heb het nieuwe papier van Nellie gebruikt, en het afdrukje wat erg stoer is voor een man, deze is ook nieuw.


Verder heb ik de nieuwe mannenlijn erop verwerkt, en deze zal heel snel leverbaar zijn. Maar om jullie alvast lekker te maken, want Jenine heeft ze wel besteld voor jullie.



Op de tandwielen heb ik wat embossingpoeder gedaan, en wat groene glitter dit om een ouder geroest effect te krijgen. Ik heb nu wat bruin en rood gekozen.

Je kunt ook frantage copper hiervoor gebruiken, dit geeft echt een heel mooi effect.


Ik hoop dat jullie zien dat mannenkaarten niet zo moeilijk hoeven te zijn.

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Liefs Saskia


Knipvel Nellie Snellen - Decoupage Sheet - Men Things PRE-ORDER 9 - Nellie Snellen - Dies Men Things - Cogwheals PRE-ORDER 9 - Nellie Snellen - Dies Men Things - Handymen  Stansmal Nellie Snellen - Multi Frame Die - straight dotted rectangle MFD088  Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Copper





1 opmerking:

Cobie zei

Schitterende mannenkaart!
Groetjes Cobie