Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 22 januari 2018

Afternoon Tea

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag heb ik een creatie gemaakt met het thema Afternoon Tea.



Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal genomen, ik ben begonnen met wit karton van Joy! Crafts en heb hierop het design papier Afternoon Tea van Noor! Design gedaan.

Linksboven heb ik een malletje van Dutch Doobadoo geschoven, ook deze heb ik met het design papier bewerkt.

Hierin heb ik een label geschoven en hierop een tekststempel gestempeld uit de nieuwe clearstempel set Afternoon Tea.

Het vintage plaatje is uit een knipvellenset, eveneens genaamd Afternoon Tea.

Deze heb ik gemat op de nieuwe ronde mal van Noor! Design. Hierachter heb ik de mal buitenste mal nog een keer gestanst uit blauw karton.

Rechts op het plaatje heb ik de kopjes geplakt, ook dit is een nieuwe stans van Noor! Design.
Deze heb ik 2 x gestanst, het witte geƫmboste gedeelte heb ik bewerkt met blauwe panpastel.

Links heb ik de theepot gestanst uit spiegel karton en heb hierbij een bloementoefje gemaakt.
Onder dit geheel heb ik de takjes stansen van Noor! Design gebruikt.

Rechtsboven heb ik de lepetjes uit de vorige Afternoon Tea gebruikt, ook deze heb ik uit spiegel karton gestanst. Hierop heb ik nog een roosjes geplakt.

Verder heb ik nog een papieren kleedje en een stukje kant gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5 Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Teabag holder Noor! Design - Knipvellenset A4 - Afternoon Tea Noor! Design - Afternoon Tea - Kopjes + theepot Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Theelepel + vorkje Noor! Design - Clearstamp - Afternoon Tea  Noor! Design - Blauwe mal - Cirkel Vlinder + Bloemen Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Scr@p! - Stansmal Heart Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Heartleaves Marianne Design - Decoration paper - Mirror silver Taartrand klein - 10 stuks WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy





1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha