Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 31 januari 2018

Dotterbloem !!!

Hallo allemaal !!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de prachtige bloemen stempel "Dotterbloem" van Noor! Design.


Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met roze karton, hierop wit karton.

Ik heb de mooie dotterbloem gestempeld op aquarel papier, hiervoor heb ik watervaste stempelinkt van Stazon gebruikt.
Deze heb ik nog een keer gestempeld op masking papier, deze uitgeknipt en op het aquarel papier geplakt.

Hierna heb ik een achtergrond gemaakt met diverse kleuren distress oxides inkten van Tim Holtz.
Hierbij werk ik altijd op een craft sheet, Dutch Doobadoo heeft er nu ook één en die heb ik hierbij gebruikt.

Hierna heb ik verschillende masking stencils gebruikt om wat leuke accenten aan te brengen.

De zwarte spetters heb ik gemaakt met de clearstempels Grunge van Noor! Design.

Nadat mijn achtergrond klaar was, heb ik de dotterbloem ingekleurd met de water colour markers van Winsor&Newton.

Ik heb er nog een tekst op gestempeld met distress oxide inkt en nog een paar druppeltjes aangebracht met glossy accents.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Morocco Noor! Design - Clearstamp - Dotterbloem Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Floral Waves Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Geomatric Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A6 Stars Distress Oxides Ink Pad - Twisted Citron Distress Oxides Ink Pad - Peacock Feathers Distress Oxides Ink Pad - Worn Lipstick Distress Oxides Ink Pad - Black Soot Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes Dutch Doobadoo - Heat Resistant Craft mat - 50 x 40 cm Ranger - Glossy Accents - mini stempelinkt  - StazOn - Jet Black Nellie Snellen - Masking paper with whole sticky back Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 6 markers 






Geen opmerkingen: