Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 25 januari 2018

'Make Art' Mixed Media tag



Hoi allemaal,
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een nieuwe creatie te laten zien.
Misschien ben je hem al tegengekomen op Facebook of via mijn eigen blog maar ik wilde deze tag toch nog even graag laten zien hier op het blog.


Ik ging aan de slag met een stuk karton, trok de bovenste laag er op sommige plekken af en bedekte het geheel met een goede laag witte gesso.
Eenmaal goed droog bracht ik met twee verschillende stencil wat modeling paste aan waar ik extra nog wat Embossing Poeder over strooide en verwarmde. 


De exacte kleuren van alle gebruikte materialen kun je weer zoals altijd onderaan deze post vinden.
Na de laag modeling paste heb ik de tag op kleur gebracht met verschillende Lindy's sprays.
 

De bloemen, de klok, het chipboard en de rhinestones maken het geheel helemaal af vind ik. 
De kleuren passen goed bij elkaar, ik geloof dat ik die per ongelijk best goed heb uitgezocht 😄.


Benieuwd naar iets meer dan geschreven uitleg? Je bekijkt de YouTube video hierboven.
Ik zou het leuk vinden als je je even abonneert op mijn eigen kanaal en het HobbyVision kanaal.
Klik dan wel even extra op het belletje, dan krijg je een seintje wanneer we nieuwe videos uploaden.

Een fijne dag vandaag!


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Had 'm inderdaad al op Facebook gezien. Groetjes Betha

Caroline zei

Supermooi! En vak apart vind ik dit hoor. Heel knap.
Groetjes Caroline