Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 januari 2018

mini album met de Cinch

Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:


Hallo allemaal !

Een van mijn goede voornemens is, om af te maken waar ik (nog) mee bezig was/ben.
De basis van dit boekje had ik al lang geleden klaar, en dit weekend heb ik hem "af"gemaakt.
 ik heb gewerkt met een blokje 6x6 designpapier en grote vellen uit een kit van Doodle-Bug design uit de serie spring-garden.

Ik heb het mini boekje gebonden met de Chinch, en de kaften zijn gemaakt met chipboard van Marianne Design, deze is iets dunner 0,7 mm en erg fijn om te gebruiken voor een klein boekje.

 De hoekjes heb ik eerst beplakt en daarna geponst met de corner-chomper, deze gaat gemakkelijk door (dik) chipboard en heeft een hoek van 1/4 en 1/2 inch.

Bij de kleine frames heb ik het papier eerst voorzien van breed dubbelzijdig tape, voordat deze door de stans machine gaat, zo ontstaat er als het ware een sticker die je makkelijk kunt op plakken.



voorkant

eerste pagina gesloten

                                                                   eerste pagina open
2e pagina de rest van de pagina's hebben dezelfde indeling






wat heb ik zoals gebruikt:


Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4We R Memory Keepers - Crop-A-Dile - Corner Chomper ToolThe Cinch - Bindery Tool - We R Memory KeepersWe R Memory Keepers - Cinch Wires 1We R Memory Keepers - Cinch Wire Cutter


Doodlebug - Mini Paper Doilies - Beetle Black Sizzix - Thinlits - FramesDoodlebug Twine - LimeadeMarianne Design - Chipboard wit A5Scor-Tape - 1/4Joy! Crafts - Dubbelzijdig tape rol - 65 mm x 15 mtr Joy! Crafts - Ultrafine tip applicatorLifestyle - Nesting Die - Scalloped Circles