Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 februari 2018

Vogeltjes fluiten

Precies toen de nieuwe collectie "Celebration" van Maja Design was binnen gekomen bij HobbyVision was ik daar voor de workshopdag. En ja, die moest mee naar huis....
Ook had ik wat van de vintagevellen van Jellie Design meegenomen en thuis zag ik dat ik dit vel er heel goed bij matchte. De keus was snel gemaakt!


Ik wilde graag de card art met hartjes erbij gebruiken om te laten zien dat deze niet enkel voor een huwelijk of i.d. is.
De boog van de hartjes onderaan heb ik iets rechter naar beneden laten lopen zodat de kaart beter blijft staan. De hartjes heb ik wat uitgesneden en iets omgevouwen.
Aan de voorkant een lief vogeltje op een tak met blaadjes en bloemetjes.


De afbeelding heb ik op een basiscirkel geplakt.
Een paar helleborussen bij wat blad en afgewerkt met pareltjes.
Op een nestje zit nog een vogel en ook hierbij wat blaadjes met bloemetjes en een parel.
Een tekst op een banner gestempeld en eronder geschoven.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, komt u direct bij het betreffende product:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Hearts Scrappapier Maja Design - Celebrations - Would you care to dance? Scrappapier Maja Design - Celebrations - Good times Scrappapier Maja Design - Celebrations - The table is set Maja Design - Monochromes - Shades of Celebration - Lavender Rose Maja Design - Monochromes - Shades of Celebration - Muted Fuchsia Marianne Design - Collectables set - Eline`s Helleboras Marianne Design - Collactables - Giftwrapping - Karin`s bird, hearts & tag MD Craftables - Basic Round Marianne Design - Craftables - Herbes & Leaves Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s Marianne Design - Creatable - Petra`s Circle with bird Marianne Design - Creatable - Petra`s Square with nest Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen Marianne Design - Adhesive gems light pink & pink

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Tineke! Groetjes Betha

Ela zei

Heel mooi en dit kan inderdaad ook met de hartjes. Groetjes Ela