Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 19 oktober 2009

BO-Bunny Flutter Butter

Deze kaartjes heb ik gemaakt met het schitterende Bo-Bunny "Flutter Butter" papier.
Er zitten zoveel mooie kleuren en prints in dat je er alle kanten mee op kan ;)
Het stempeltje is van Bildmalarna en het kaartje eronder van Magnolia .









En ik heb ook hier weer een LO van gemaakt, deze keer is hij 16 x 16 omdat ik het achtergrond papier zo mooi vond, heb dus ook maar 1 randje ander scrappapier erbij gebruikt ;)



Alle gebruikte materialen komen weer uit de winkel alleen de teksstempeltjes zijn uit eigen voorraad ;)

Groetjes, Willy

13 opmerkingen:

Marley zei

Erg leuke kaartjes! vooral de magnolia spreekt me heel erg aan.. x Marley

Anoniem zei

ze zien er alle 3 ontzettend leuk uit,.
heb ook nog een aantal bladen van flutter butter,
moet ik maar eens gaan gebruiken :)

mireille.vh zei

ziet er allemaal toppie uit,groeten Mireille

Marjanne zei

Wat een enige kaarten!!

Janny zei

wooow helemaal top Willy!

RosesMarijke zei

Wat een schitterende creaties!!

Bea van Ette zei

Hallo Willy,

Allemaal even mooi!!

Groetjes, Bea

Jolanda zei

Wow...wat een prachtige creaties zeg.
En wat een mooi papier.Vooral de middelste vind ik erg mooi..ik hou wel van blauw tinten.

Groetjes van Jolanda

Jeanet zei

Ze zijn weer gaaaaaaaf Willy !

Marianne zei

mooie kaarten met mooi papier. bedankt voor de sketches.

Maria zei

Wat zijn je kaarten mooi Willy! En bedankt voor de sketches! Je Lo is erg leuk!
Groetjes Maria

Willy zei

Dank jullie wel allemaal :D
Groetjes, Willy

Femmy zei

Wauw schitterend Willy!
groetjes Femmy