Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 6 augustus 2010

Thinking of You

Ik wilde vandaag dit kaartje met jullie delen en op het blog plaatsen om eens een stempeltje te laten zien, welke ik met een getinte huidskleur heb gekleurd. Ik heb hiervoor geen Magnolia stempeltje kunnen gebruiken omdat ik die niet zo goed vind passen bij dit uiterlijk. Voor zover ik weet is er wel een Magnolia meisje met een krullenkopje. Helaas heb ik dit stempeltje niet.
Dit stempeltje is een digi stamp van Mo.
Het blenden van deze huidskleur moet wat preciezer dan de bleke huidskleur. Je moet iets vaker terug komen met je middenkleur en je lichtste Copic kleur. Tevens gebruik je een wat donkerder kleur roze voor de blosjes.
Het papier dat ik gebruikt heb is weer van DCWV, "Linen Closet".
De bloemetjes zijn weer van Prima, o.a. de nieuwe serie "Athena Fabric Flower, Blue Belle" en uit de E-line, "Vintage Assortie". De blaadjes zijn geponst met een pons van Nellie Snellen.
De roosjes staan hier. De grote knoop is van Basic Grey, "Wisteria". Verder komen het lint en de plakparels eveneens uit de winkel van Jenine.
Copics gebruikt:
Huid: E11, E13, E21, E25
Blosjes: R32
Haar: E25, E47, E49
Beer: E30, E31, E33, E35, R20
Blouse + rokje: B0000, B000, B01, B02
Spencer: C0, C1, C3, C5
Maillot: B0000, B000, B02, C1, C3
Schoentjes: C1, C3, C5

7 opmerkingen:

cristel zei

prachtig echt prachtig ingekleurt
grtjs

chantal zei

schitterend kaartje caroline
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jenine zei

Hihi, je bent dus toch wel vanmiddag aan de freubel gegaan :P

Hij is superrr gaaf geworden Carolien! Toch mooi zo'n donker kindje :)

Liefs Jenine

Rianne zei

Ik vind hem prachtig!

Tamara zei

ik vind het een heel mooi schattig kaartje!
xx Tamara

Het zonnetje in huis zei

Hallo Caroline,

zeer mooi kaartje

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Schitterende kaart Caroline.

Liefs Riet.