Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 6 januari 2013

Winter!

Mijn eerste kreatie in het nieuwe jaar voor Hobbyvision en ik heb gekozen om weer eens een paperbag te pimpen. Ik kreeg zoiets van Janet voor de kerst en vond dat wel leuk om eens een kleinere paperbag te scrappen en heb zelf nog wat extra's toegevoegd.
 
Je kunt eigenlijk alle maten wel gebruiken om dit te maken

Je vouwt hem dubbel zoals op bovenstaande foto.


Snijd nu van de voorkant de bovenste rand los zodat je daar nog een tag in kan schuiven.

Ik heb het papier van Little Yellow Bicycle gebruikt - winterings.  ik vind het tot nu toe de mooiste winterlijn. De stempel is natuurlijk van Magnolia- Tilda with lovikka Mittens. Ik heb haar op een hekje geplaatst en daarnaast de bomen van Mangolia - Slender firs  geplakt. Ook weer een Noor mal gebruikt nl de frame rechthoek.  Deze keer heb ik de mal uit glitterpapier van joy Crafts gestanst. Krijg je zo;n leuk effect mee! Natuurlijk wat roosjes en blaadjes nog toegevoegd.Ik heb haar ingekleurd met copics makers.

Huid- E11 - 00 - 000
Haren- E27 -25 - 23 - 21
Muts- B95 - 93 - 91
Truitje- E 74 - 71 - 70

In de binnenkant zie je 1 van de nieuwe ronde doily mallen van Noor..nr 2 ik vind ze schitterend mooi! Deze heb ik door midden gesneden en dan zie je nog de mooie rondingen.
Het ribbelkarton is van Joy crafts en komt binnenkort uit. Heb het bewerkt met de witte dabber om een beetje een sneeuw effect te creƫren.Daarboven op de nieuwe vintage flourish bloem
en de tak bladeren dun gebruikt.Ook daar heb ik wat sneeuw effect op aangebracht.
Aan de rechterkant is de  rechthoek mal als label gemaakt, Lintje eraan, tekst erop en je hebt een prachtige label.Onderaan nog een keer de nieuwe bloem gebruikt en erachter de nieuwste swirl stans die eind van deze maand uit komt maar nu al te pre orderen is!

In de achterkant van de paperbag is een tag geschoven met als tabje de Noor mal hoek

In de tag bovenin  met de nieuwe postcard stempel van Magnolia gestempeld en de bomen zijn van Nellie Snellen.

Bedankt weer voor het langskomen en een fijne dag allemaal!
Liefs Tiets xx
 

10 opmerkingen:

Margreet zei

Wat super mooie paperbag Tiets.
Groetjes margreet

Erica ♥ zei

Die ziet er super leuk uit, te gek hoor !

Fijne en gezellige zondag :)
Lieve groetjes Erica ☼

Marrie zei

Hallo Tiets,

Wat is het een prachtige creatie met heel veel mooie details.

Lieve groetjes Marrie

Charlotte zei

Wow Tiets, dat kale zakje is totaal onherkenbaar geworden! Erg mooi!
Groetjes,
Charlotte

Helga zei

Hij is echt heel erg mooi geworden!
Gr. Helga

corryskaart zei

hoi tiets
wat ziet dit er allemaal geweldig leuk uit!! je hebt het lekker duidelijk uitgelegd en nu nog de stap wagen om het te proberen:-))
groetjes van corry

Muuske zei

Mooi ziet het er uit en leuk dat je er de beschrijving hebt bij geplaatst moet ik ook eens gaan proberen vind hem met een woord Prachtig.groetjes Margo.

mandy zei

geweldig hoe je dit weer verzonnen en gemaakt hebt een toppertje.
mandy

Unknown zei

super leuk gedaan Tiets

Anoniem zei

Wat een leuk idee Tiets super mooi
Ank