Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 16 maart 2013

Gefeliciteerd. . . . .



 Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb een kaart gemaakt met allemaal verschillende mallen van Noor! Design en JoyCrafts.

Het leuke designpapier is van Rosa Dotje en is heel leuk om te combineren. Ik heb de mooie perkamentrol 6002/0161 met de behorende tekststempels 6410/0011 gebruikt. De mooie bloem komt van een floral flourishes 6002/0160.
De mooie swirl is een vintage border 6002/0162
De mooie randen komen van een Lin en Lene stencil 1201/0053.

Ook heb ik nog 2 vintage flourishes gebruikt die achter de roosjes verscholen zitten namelijk de 6003/0031 en de 6003/0032.


Ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaart vinden en wens jullie alvast een heel fijn weekend toe.

Groetjes van Ineke

8 opmerkingen:

Erica ♥ zei

De roosjes en de bloem zijn geweldig, net als de
leuke kleuren en mooie papier, echt een super
kaartje ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart.

groetjes karin

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Ineke, prachtige kleurtinten
groetjes janie

Relinde Scheepers zei

Prachtige kaart!
super mooi

Groetjes Relinde

Chantal zei

Wat een mooie kaart, prachtig!

Groetjes Chantal

Marieke zei

Leuk kaartje zeg! Erg mooi.
Die teksstempels vind ik helemaal te gek!

Groetjes van Marieke

Yvonne zei

Geweldig mooie kaart!
groetjes Yvonne

Unknown zei

Prachtig. ;-)