Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 17 mei 2013

You're the key to my Heart

Goedemorgen lezers,

Vanmorgen een wat eenvoudiger kaartje met het papier van Autentique
"Grace"
Deze lijn is lekker vrolijk in heldere tinten oranje, blauw en groen.
Heerlijk om eens mee te werken. 
Achter de afbeelding is een Joy stans geplakt, wel doormidden geknipt anders is hij
te kort.


In de winkel hebben ze heel gaaf linnen tape, smal en breed.
Hiervan heb ik een stukje geknipt en met een marker de 
tekst op geschreven. Doordat het zelfklevend is kun je hem 
gemakkelijk opplakken.
Je kunt er ook voor kiezen om de tekst
te stempelen of zelfs te printen. 



Vrees dat ik weer een nieuwe verslaving erbij heb.
Ach een verslaving zou ik het nu ook weer niet willen noemen,
"we hebben het toch gewoon nodig"
Frantage, wat een super embossing poeder is dit zeg
het geeft zo'n leuk effect.
Met een embosssingpen heb ik de hoeken aangezet met versamark inkt
en hier de frantage opgestrooid en verhit met de heatgun.



een close up van de bloemen


Uit de grote lade in de winkel is deze sleutel te voorschijn gekomen.
Ben je gek op charms en je bent in de winkel kan ik je echt
aanraden deze lades eens open te trekken.
Je word dan net een kind in een snoepwinkel.


Tilda is gekleurd met Copic Markers
Kleding: BG34 32 11
Trui: YR27 YR24 YR21
Haar; E59 E57 E34 YR20
Huid: E11 E00 E000 R20

 

7 opmerkingen:

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje, Lydia.
Ook leuk dat je de binnenkant gedaan hebt.

Groetjes,
Sjanie

Judith Liefting zei

De frantage komt steeds hoger op mijn moet ik absoluut hebben lijstje hebben!!! Zo gaaf spul

Ellen zei

Ik ben er ook mee bezig...wat een uitvinding hè!
Prachtige kaart.
Liefs, Ellen

Hanny zei

Geweldig, wat mooi gemaakt weer, ik vind het ook prachtig dat je de binnenkant bewerkt hebt, maakt het helemaal af.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart, pracht bewerkt. en prachtige kleuren gebruikt
groetjes Janie

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi en fleurig kaartje groetjes maartje

GerJanne zei

Wat een schatje zeg! Supermooie kleuren en heel fris!
GerJanne