Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 december 2014

Love

Hallo allemaal,

 Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. Deze keer heb ik het MDF Love van Dutch Doobadoo opgepimpt.


Ik ben begonnen met het designpapier. Deze is van Authentique - Pretty. Wat een gaaf designpapier is dit zeg. Ik heb gelijk meer gekocht, dus ga deze zeker meer gebruiken!

De Magnolia's heb ik ingekleurd met l' Aquarelle van Sennelier. Je kunt bij HobbyVision deze als set kopen, maar ook als losse napjes. De witte puntjes heb ik gemaakt met de Molotow Marker, kleur wit.


De witte bloem heb ik gemaakt met de MFT Die-Namics Die- Mini Royal Roses. De groene is gemaakt met de Noor! Design mal Roll up Roses 2. In het midden heb ik Pearl Beads geplakt.


Naast de Magnolia heb ik de Paper Art Lantaarn geplakt. Die heb ik, net als de Noor! Design mal Rozenhoek eerst grijs gemaakt met de Memento Inkt London Fog . Dit zijn kleine inktpadjes in diverse kleuren voor een klein prijsje (€ 1,90). Is altijd leuk toch?



Op de letter V heb ik nog de Noor! Design mal Sending Love xoxo geplakt. Vond hem wel toepasselijk bij deze Love MDF. Onderaan nog een paper art Swirl en bij de Magnolia een Paper Art Vlinder.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen, stel ze gerust hoor.
Dan wens ik je nog een hele fijne dag.

Liefs,

De volgende artikelen zijn ook verkrijgbaar bij Noordesign Webshop




Geen opmerkingen: