Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 10 maart 2015

Geniet van de kleine dingen!

Goedemorgen lieve luitjes,

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer afgelopen weekend? Ik wel, Heerlijk!!!
Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien.


Ik ben aan de slag gegaan met het Desigpapier van Graphic 45. Zulk mooi papier!
Ik heb als basis een Dutch DooBaDoo Shape Artmal gebruikt. Die heb ik aan de uiteinden van het Kraftpapier van CraftEmotions en het Designpapier overgetrokken en uitgeknipt. Het papier gerild met de Scorpal en de uiteinden naar elkaar gevouwen. Van Kraft en Designpapier een band gemaakt die over de kaart geschoven kan worden. en uitgestanst met een Spellbinder Labels Four. Rondom het afdrukje heb ik gestrooid met de Stampendous Frantage Embossing Enamel White en met de heattool gesmolten.
"Geniet van de kleine dingen" is een stempel van CraftEmotions en heb ik op Kraft gestempeld met Memento Luxe Wit en daarna uitgeknipt.
De Bingostempel Love is van Joy! Crafts.
Alle randen van het Kraft en Designpapier heb ik aangetipt met Crackle Paint van Deco Art Media. 

 

Dit schattige stempeltje van Scrapberry's heb ik op Terschelling Glad gestempeld en ingekleurd met de Sennelier.

 

Gezellig dat jullie er waren en een fijne dag gewenst!!

Ik heb de volgende materialen gebruikt, uiteraard verkrijgbaar bij HobbyVision

Scrappapier Graphic 45 - Sweet Sentiments - Heart Song Scrappapier Graphic 45 - Sweet Sentiments - All My Love Scrappapier Graphic 45 - Sweet Sentiments - Spring has Sprung Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant Set Of Clear Stamps 10x11 cm Little Sister (SCB071213b) per stuk Sennelier - l`Aquarelle set 24 halve napjes + penseel Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 18 x 24 cm  Clearstamp CraftEmotions - Tekst labels diversen (NL) Nestabilities - Labels FourJoy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps DecoArt Media - Crackle Paint White Stampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White  Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Scor-Pal - Metric

Geen opmerkingen: