Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 30 juni 2015

Snow friend.....


Zo... in deze warme week , kom ik met een verfrissend kaartje!!
Voor mij dolle pret want geef mij maar nieuwe winter en of kerst papiertjes, bijpassende mallen  en je hoort Tiets niet meer hoor!
 Hier heb ik een plaatje van Pion design gebruikt... die blijven toch echt super gaaf en ook op dit nieuwe Noor! Design papier.
De  nieuwe cirkel stans eromheen geplakt en daaraan vast heb ik de handschoenen gehangen.
Achter het plaatje nog wat verbandgaas geschoven en onderin mogen de bloemen natuurlijk niet  vergeten worden. Een mooi takje erbij wat gekrulde stengels en dan nog een nieuwe winter tekst
erbij geplakt . Deze is met een ronde pons geponst.
De ster stans heeft nog een plekje gekregen achter het papier zodat de punten nog mooi uit steken.
Als laatste nog even het mutsje erbij geplakt en de bondrandjes natuulijk weer met funflock behandeld!!

Ik hoop dat jullie een beetje verfrissing hierdoor hebben gekregen en wens jullie verder nog een mooie dag toe!


   Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - Vierkant + 2 hoekjes   Noor! Design - Winter Wishes - Clearstamp Stars    Paperbloc - 15 x 30 cm - Shabby Christmas

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Winter Wishes - Gloves & Hat    Noor! Design - Cuttingmal - Vintage Flourishes - Leaf 2    Plakparels Nellies Choice - 3mm - wit/ivoor/zilver