Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn beurt voor een blog. Het is nog zomer maar toch heb ik een herfstcreatie gemaakt om jullie te inspireren. Ik kon het prachtige papier van de Lovely Autumn lijn van Alchemy of art niet weerstaan! Vandaar de herfst creatie! Lezen jullie weer mee?...
Eerst ga je vijf ovalen stansen. De ovalen zijn bij mij 11cm hoog bij 7cm breed.
Ik heb hiervoor de ovaal van de stans uit de JMA Sending you love lijn gebruikt.
De randjes heb ik beïnkt met distress ink vintage photo.
Daarna maak je het steeltje. Ik heb dit gewoon van een plaatje nagetekend en daarna uitgeknipt.
Nu snij je een stuk cardstock van 30cm breed x 15cm hoog. Dit ril je op 15cm.
De opening komt aan de onderkant.
Ik heb gewerkt met kraft cardstock.
Nu plak je de vijf ovalen aan elkaar zodat je een pompoen vorm krijgt.
Nu pak je de dubbele kaart van 15,15cm. Leg de opening aan de onderkant.
Hier leg je het deel van de ovalen bovenop.
De bovenkant aan de bovenkant en dan met een potlood omtrekken.
Nu ga je de basis uitknippen uit het cardstock.
Daarna plak je het steeltje bovenaan bij het deel van de ovalen.
Daarna plak je dit deel op de uitgeknipte basiskaart.
Nu kun je de kaart gaan versieren.
Ik heb eerst wat spulletjes bij elkaar gezocht en plaatjes uitgeknipt.
Rechts bovenin heb ik wat die-cuts geplakt met een hangertje.
Een stukje eronder de tekst.
De plaatjes komen ook uit de Lovely Autumn lijn van alchemy of art.
De tekst komt uit de jma tide of hope lijn.
Links onder een bloementoef gemaakt met bloemen van JMA.
Onder de bloemen een strik van kreukellint en hempcord.
Achter de bloementoef die-cutplaatjes verwerkt. Deze komen uit de Lovely Autumn lijn.
Nu is de creatie klaar. Hieronder het eindresultaat.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie!
Allemaal bedankt voor het lezen van deze blog!
Tot de volgende keer weer!
Creatieve groetjes Martine Krol
Hieronder de gebruikte materialen:













2 opmerkingen:
Super mooi! Groetjes Betha
Bedankt!
Een reactie posten