Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 juni 2016

Babydeken !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Sommigen weten al dat ik zo nu en dan brei of haak voor HobbyVision.
Ik vind dit super leuk om te doen en vooral in de wintermaanden, toen ik gestopt was met roken, was dit voor mij een soort therapie  :)

Onderhand zijn we al 8 maanden van het roken af, ik ben super trots op mijn man en uiteraard ook op mezelf hahaha :)

Maar goed ..... ik heb onlangs dit leuke babydekentje voor HobbyVision gemaakt.
Hij ligt inmiddels in de etalage te pronken.


Het patroon komt uit Katia no. 76.

Ik heb het dekentje gebreid met het mooie zachte Baby Soft 3,5 garen.
Hierbij gebruik je naalden nr. 3.
Het is dus heel fijntjes, maar super mooi en zo lekker zacht !!

Tja ... verder kan ik er niet zoveel over zeggen hahaha, deze keer dus een korte blogpost :)

Ik hoop in ieder geval dat ik jullie ook met dit dekentje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer !!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Katia - Baby Soft 3,5 - Kleur 1   Breinaalden Aluminium 2,5mm - 40cm



2 opmerkingen:

Diny zei

Ach....wat super leuk Astrid.....het is een prachtig dekentje!
Het ziet er lekker zacht uit!
Groetjes Diny

Joke zei

Wat een ontzettend lief dekentje. Mooi gemaakt hoor.
Groetjes Joke