Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 juni 2016

Beautiful Flower Studio Light !!!

Hallo,

Studio Light heeft weer een nieuwe lijn uitgebracht, de beautiful flower. Deze
 keer zijn er ook stansmallen uitgebracht bij deze lijn!! Ik ben daar zo blij 
mee, en ik vind ze errrrrg mooi.

Op deze foto zien jullie al enkele mallen die er zijn uitgekomen. Ik heb
 deze keer gekozen voor een kaart van 15 x 15 cm. De basis wit linnen 
structuur papier. Ook zijn er bij deze lijn twee paperpads uitgekomen
 die onderling te combineren zijn. Een paperpad is effen, en een paper-
pad is bedrukt. Ik heb deze paperpads gebruikt buiten het wit papier 
om. Voordat ik het designpapier heb geplakt op de witte kaart, heb ik
 eerst de randmal geplakt.


De afbeeldingen van de andere lijnen van studio light zijn ook prima
 te combineren met de beautiful flower lijn. Ik heb bij deze kaart voor
 een afbeelding uit de sweet romance lijn gekozen en die in het frame
 geplakt. De bloemetjes van het frame zou je nog kunnen beinkten. Ik
 heb een pareltje aangebracht op de bloem.  De randen heb ik bewerkt 
met de distresser. Daarna heb ik accenten op de randen aangebracht 
met de crackle paste white.


De spulletjes die ik heb gebruikt zijn allemaal te koop bij Hobbyvision;

Studio Light - Paperpad - Beautiful Flowers SCRAP   Studio Light - Paperpad - Beautiful Flowers UNI  Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 1Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 3Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 4Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 6Studio Light - Sweet Romance - Stap voor Stap STAPSR1361  Paper Distresser - Tim HoltzDecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White

Tot de volgende keer.

Liefs,
Karen







1 opmerking:

Renate zei

Ohw, wauwie!!! Mooi hoor.
Je hebt er een heel elegant kaartje van gemaakt.
De verschillende snijmallen zijn ook heel leuk te combineren.

-xies- Renate.