Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 28 juni 2016

Happily ever after !!!

Goedemorgen allemaal :)

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien.


Ik heb deze keer een rechthoekige kaart gemaakt van 11 x 17 cm.

Het mooie papier is van Maja Design "Coffee in the Arbour", ik heb daar nog zoveel van hahaha, heb ook alweer een nieuwe lijn hoor, daar ga ik ook snel mee aan de slag :)

Het plaatje is van Wild Rose Studio "Bella with Daisy", ik heb deze ingekleurd met Gansai Tambi, helaas ben ik vergeten de kleuren te noteren.

Ik heb het afdrukje gekleurd op Fabriano 300 grams aquarel papier, die is echt zoooooo fijn !!! Hij is prijzig, maar je merkt het kwaliteitsverschil heel erg goed !!
Ik heb de grote doos met 36 kleuren, je kunt hierdoor heel veel kleuren zelf maken

De prachtige mallen zijn allemaal van Noor! Design. hieronder kun je zien welke ik gebruikt heb.

Ik heb al het kraft karton weer bewerkt met een beetje witte Gesso.

Verder heb ik nog een papieren kleedje, plakparels, een stukje ribbelkarton en enkele bloemen gebruikt.

Verder is het niet een ingewikkelde kaart :)

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Maja Design - Coffee in the Arbour - Blueberry cupcake   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Hek groot   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)    Noor! Design - Vintage Flourishes - Passepartout met hartjes en pijlenNoor! Design - Autumn - Klimop  Noor! Design - Sending Love - Clearstamp tekst ENG   Clear stamp - Wild Rose Studio`s - Bella with Daisy  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Kuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color Set   Scotch - Advanced Tape Glider & TapeAquarelpapier - Fabriano Artistico -  Extra white, 100% cotton, Hot Pres(glad)

1 opmerking:

Cobie zei

Lief kaartje.
Groetjes Cobie