Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 9 juni 2016

My father, you're so special

Wat is de nieuwe Mister Tom's Treasures lijn van Pion Design weer gaaf hé? Echt een super mooie stoere mannenlijn! Ik ben hiermee aan de slag gegaan voor het blog van Sizzix. Op deze kaart heb ik de Sizzix - Thinlits Set 22PK - Gearheads gebruikt. In deze verpakking zitten 22 mallen: 1 hoek met gears en 21 losse gears in diverse maten)

De originele blogpost is te bekijken op het blog van Sizzix: https://www.sizzix.co.uk/blog/


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Shape Art mal Label Eurolock van Dutch Doobadoo. Vond dit model wel heel geschikt voor een mannenkaart. Het plaatje met tekst en de auto komt ook uit de lijn van Pion Design.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Eurolock Sizzix - Thinlits Die Set - Gearhead (22PK)




Achter het plaatje nog wat jute band verwerkt en ook wat Softboard Art Loosebricks van Dutch Doobadoo. De randen heb ik aangezet met Distress Inkt Black Soot.



De randen van de gears heb ik ook lichtjes bewerkt met Distres Inkt Black Soot en daarna met een Grunge stempel er overheen gestempeld. Verder nog wat jute touw onder het plaatje gestopt en wat metalen hoekjes op de kaart geplakt.



Hier ook nog een close-up van de gears.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Eurolock Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks  Sizzix - Thinlits Die Set - Gearhead (22PK) Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 5 Scrappapier Pion Design - Mister Tom`s Treasures - Images from the Past Scrappapier Pion Design - Mister Tom`s Treasures - Tom`s motorcycle  Scrappapier Pion Design - Mister Tom`s Treasures - Morning GloryKlosje jute touw 25 gr.Distress inkt - Mini - Black Soot

2 opmerkingen:

Joke zei

WoW dat is super mooi en vooral een hele mannelijke kaart. Schitterend gedaan zeg.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

gaaf en stoere kaart
Gr Karin