Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 6 juni 2016

Nieuw DT lid

Hallo allemaal,

Er is de laatste tijd weer wat verandering geweest in ons DT. Aangezien er weer een plekje vrij is gekomen in ons team heb ik Karen Hemel gevraagd om ons DT te komen versterken. En gelukkig zei ze ja. Vanaf nu zal Karen dus ook haar prachtige creaties op ons blog laten zien.

Hieronder stelt Karen zich aan jullie voor:


Hallo,

Ik wil me even voorstellen als nieuw DT lid van hobbyvision!! Ik ben erg vereerd dat ik gevraagd ben door Jenine. Voor degene die me nog niet kennen zal ik wat over me zelf vertellen.
Ik ben Karen Hemel, 43 jaar en getrouwd. Ik heb 3 kinderen; 1 meisje (16 jaar) en 2 Jongens (15 en bijna 11 jaar). Ik freubel al erg veel Jaren en ik heb 1 groot probleem; ik vind nl alles leuk. Ik ben voor alles in en probeer ook iedere keer weer wat nieuws. Ik bezoek veel workshops (natuurlijk vaak bij hobbyvision, hi,hi), leer hier steeds erg veel van en dan kan ik dat weer in de praktijk brengen. Mijn motto is (net zoals bij velen van jullie); een dag niet gefreubeld is een dag niet geleefd.
Verder werk ik 3 dagen per week als wondverpleegkundige bij een thuiszorg. Ik hoop dat ik jullie met mijn creaties kan inspireren en wie weet kom ik jullie in hobbyland ergens tegen. Tot dan!

Liefs,
Karen

Van harte welkom in ons team Karen. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben bij je nieuwe "baantje".


7 opmerkingen:

Caroline zei

Heel veel succes Karen!
Groetjes Caroline

Gina Bloyaert zei

Welkom in de groep Karen!!!
Mvg Gina

Unknown zei

S6 alsnieuw dt lid. Dat we mooie creaties van je mogen bewonderen .
Groetjes Giovanna

grietje52 zei

fijn dat we je mooie creaties nog vaker zien,welkom

Ela zei

Succes Karen! Groetjes Ela

Karen Hemel zei

Dank jullie wel allemaal!!

Karen Hemel zei

Dank jullie wel allemaal!!