Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 november 2017

Mixed Media Foto-Elven-Bos-Doosje



Hoi allemaal 😊
Vandaag mag ik weer wat laten zien op het blog.
Natuurlijk weer Mixed Media, zoals jullie van mij gewend zijn. 
Maar nu wel een keer nieuwe kleuren....voor mij dan 😉


Ik startte door het doosje allereerst met gesso wit te maken en daarna te bewerken met Facetten Lack en Crackle Paste en een tof Joy! stencil. 
Daarna plakte ik er Grasvezel (Sisal) Mulberry bloemen en allerlei andere embellishments op.


Daarna ben ik helemaal los gegaan met sprays 😆
Kijk maar eens in de lijst onderaan de post welke kleuren ik allemaal heb gebruikt...oeps 😅


Ik plakte er ook nog een klein handvatje op om het doosje compleet te maken. In de deksel past trouwens nog een foto. 
Een leuke trouwfoto in het bos zou er bijvoorbeeld prachtig in zijn 😄


Als finishing touch plakte ik er nog wat transparante 'pebbles' op en wat steentjes. 
Tot slot gebruikte ik wat glossy accents en strooide ik daar mini pareltjes overheen. 
Het is wat mij betreft een elf-waardig doosje geworden 😆.

Bekijk hier de YouTube video:



Heb je nog vragen over bepaalde technieken of producten nav de video of deze post? Stel ze dan gerust 😊
En ben je al lid van onze Facebook groep? De link vind je in de sidebar.
Daar kun je een hoop inspiratie op  doen en delen we productkennis, technieken en allerlei tips en trucs met elkaar 😊 

Voor nu een heel fijn weekend!







3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig Cindy! Groetjes Betha

karin zei

Oh wat prachtig Cindy, leuk zo'n elfjes thema en wat een prachtige kleuren!.

Miriam's creablog zei

super gaaf weer! Heb ook weer een nieuwe NUVO mouse aangeschaft 😉 gr. Miriam