Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 november 2017

mixed media tag, inspiration

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een mixed media creatie zien. 
Wat is dit toch fijn om te doen, ik gun me er eigenlijks nooit de tijd voor, moet dit toch maar vaker doen ;)

Ik heb me laten inspireren door Cindy Wille, prachtige creaties maakt zij !!!



Voor mijn kaart heb ik de nieuwe shape art mal "Label 5" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik heb de mal op een stuk karton gelegd en deze eerst uitgetekend en vervolgens uitgesneden.

Hierna heb ik langs de zijkanten het papier eraf getrokken.

Ik heb nog een oude paperpad van Tim Holtz, hier heb ik een paar stukjes design papier in stukken gescheurd en deze opgeplakt.
Je kunt hiervoor natuurlijk elk stukje design papier gebruiken, maar dit was een mooie aqua kleur ;)

Daarna heb ik alles in de witte Gesso van Dutch Doobadoo gesmeerd.

Met structuur pasta van Dutch Doobadoo heb ik met verschillende mask art stencils structuur aangebracht.

Hierna heb ik nog een toefje sisal gras gepakt en deze opgeplakt.

Vervolgens heb ik alle embellishments opgeplakt en ook dit allemaal met witte gesso ingesmeerd.

Aan de linkerkant heb ik een mal van Crealies gebruikt.

De klok en de lange sierlijst aan de linkerkant komt uit een set van Prima Marketing - Vintage Art Decor Moulds - Baroque 6.
Hiervoor heb ik Creative Paperclay gebruikt.

Op de klok heb ik de kleine 3D balls gemixt met de transparante pasta van Dutch Doobadoo en deze met een kwast hierop aangebracht.

Wisten jullie dat je met de Texture Paste Transparant van Dutch Doobadoo alle embellishments op kunt plakken.
Het zit werkelijk zo vast als een huis, dus niet alleen als transparante pasta te gebruiken, maar je kunt er zelfs metalen onderdelen mee opplakken :)

Nadat alles vast zat, heb ik met een penseel kleur aangebracht, ik heb hiervoor de acryl verf Creall Parelmoer genomen.

Dit heb ik met een heattool gedroogd en daarna heb ik met mijn vingers nog een beetje Viva Decor Inka Gold, kleur Old Silver.

De tekst is uit een stickervel van Tim Holtz.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5Prima Marketing - Vintage Art Decor Moulds - Baroque 6 Creative Paper Clay - 4oz. (113 gram) Dutch Doobadoo - Texture Paste Transparant Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Stansmal - Crealies - Decorette XL - nr 10 Gevlochten draadwerk 28 Lilac Lane - Tin with Sequins 40g - Party Time Powertex - 3D Balls - SmallPowertex - 3D Balls - Medium  Grasvezel - wit  Viva Decor - Palet Knife (Spatels) - set Viva - Artist Brush Set - Penselen RondViva Decor - Inka Gold - Alt-Silver 909 Tim Holtz - Idea-Ology - Clippings Stickers 4.75Mask Stencil - Crafter`s Workshop - Art is...


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wow, wat mooi zeg. Zo ver ben ik nog lang niet! Groetjes Betha