Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 21 april 2018

Birthday Greetings

Hallo allemaal ,

Deze keer heb ik met de gave Pop Up Circle van Dutch Doobadoo een kaartje gemaakt 
met het mooie Scrappapier Pion Design " A day in may "
Mijn schoondochter haar moeder is jarig en ze mij gevraagd om een kaartje te maken met veel groen vandaar in deze tinten gewerkt .
Iets dat ik eigenlijk niet zo veel doe is het kleur groen gebruiken voor mijn lint .


Eerst heb ik de mal overgetekend op Bazzill Cardstock French Vanilla .

Dan de papiertjes gesneden uit het design papier .
Tussen het design papier een ronde cirkel mal gemat en sissal geplakt.
Onderaan nog een blad gestanst van CraftEmotions en bloempjes erop geplakt.
Tussen het design papier voor - achterkant is een lint geplakt .


Bovenaan de cirkel een druivenrank gedaan van Marianne Design.
Een plaatje van Pion Design achter de opening met daaronder nog de tekst 
Birthday Greetings .




Dit was mijn laatste kaart als Dt lid voor Hobbyvision .
Heb er van genoten om bij het toffe team te horen maar
soms moet men prioriteiten stellen en tijd maken voor je jezelf .:)

Groetjes Doris


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Pop Up Circle  Scrappapier Pion Design - A day in may - 6  Scrappapier Pion Design - A day in may - 6  Stansmal CraftEmotions - Varen bladeren  Marianne Design - Creatables - Tiny`s vines  Distress Inkt - Mini - Vintage Photo

Paper Distresser - Tim Holtz 

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een leuke kaart Doris!
Je hebt de groene tinten heel mooi bij elkaar gebruikt!
Supermooi!

Groetjes Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooie kaart! Groetjes Betha