Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 december 2012

Hoera weer een jaartje erbij


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.

Ik heb weer een vintage kaart gemaakt. 
Ik heb voor deze kaart spiegelkarton 8011/0107 gebruikt van JoyCrafts. Dit karton heb ik geembost met een achtergrond embossingmal van Lin en Lene 1201/0051. Het mooie vintage plaatje is van Pion.
Bij het plaatje heb ik een mooie hoekmal gebruikt van Lin en Lene 1201/0045.

De mooie vlinder 6003/0024 en de mooie blaadjes 6003/0027 zijn mooie vintage flourishes.

De bloemetjes heb ik gemaakt met mal 6002/0068 en zijn gemaakt van witte koffiefilters.

Het mooie designpapier is van Authentique. De tekststempel komt van 6410/0010.

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

1 opmerking:

Sandra zei

weer een erg mooi kaartje
gr sandra