Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 april 2013

Balloon....

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik met een kaart gemaakt met een basis van ribbelkarton en een Canary digi.

De basis is een vierkant van ribbelkarton waar ik wat gesso op heb gesmeerd.
Hierop een kleiner vierkant van designpapier en die er een beetje schuin opgeplakt.
Daarna een ovaal gestanst en  daarop de digi die ik met distress inkt heb ikgekleurd en uitgeknipt.
Verder heb ik de clear stempels van bingokaartjes gebruikt van Noor! Design die binnenkort leverbaar zijn.
Aan de rechterkant heb ik nog een ronde Noor! Design mal verwerkt en rechts boven
een stansmal van Magnolia met een stempel van Noor! Design van de Bedankt serie waar ik alleen
het woordje "leuke tijd" van heb gebruikt.
Verder nog wat bloemen en pareltjes.
Die bloemen heb ik zelf gemaakt met de Floral Flourishes stansmal van Noor! Design.
En deze heb ik gemaakt van het paper blossom papier van Joy!crafts en de witte heb ik gemaakt van
mulberry paper van Marianne design.

Hoe je die bloemen kunt maken laat ik zien in een filmpje die je HIER kan bekijken.

Dan wens ik je een fijne dag verder en graag tot de volgende keer !!

Liefs Janet



6 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart en prachtig bewerkt.
groetjes Janie

Caroline zei

Prachtig kaartje Janet. Mooie kleurtjes en je eigengemaakte bloemen zijn beauty's! Liefs, Caroline

Sandra zei

erg leuk

anncreatief zei

superrrrrrrrrr mooie kaart
Lieve groet anneke

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

esmee zei

een lief kaartje