Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 4 april 2013

Bedankt dat je mij laat lachen




Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met verschillende materialen van JoyCrafts.


Ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe papierblok 6011/0014. Ook de nieuwe mal van Lin en Lene 1201/0068 heb ik gebruikt samen met de mooie bloemen 6002/0156 en de mooie swirl 6002/0162.

De leuke tekst komt van de nieuwe stempelset 6410/0020.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.
.
Groetjes van Ineke

5 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtige kaart, heel mooi plaatje van dat dromerige meisje, goed gecombineerd alles,super.
liefs Hanny♥

hermien zei

Wat een mooie kaart.
En wat een mooi fotootje heb je gebruikt!!

Groetjes Hermien

janieworkum zei

Prachtige kaart Ineke
groetjes Janie

Anoniem zei

zoooooooooo mooi!!!!
ik word er stil van
en
geniet!

Gr
Tine

Muuske zei

Prachtige kaart!!!!!mooie tekst is het.groetjes Margo.